افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
6

خجسته پور: درهم تنیدگی تروریست ها در زاهدان به دلیل حضور میلیونی مردم در رزغدیر بود.

  • کد خبر : 24433
خجسته پور: درهم تنیدگی تروریست ها در زاهدان به دلیل حضور میلیونی مردم در رزغدیر بود.

معاون جامعه اسلامی مهندسین علیرضا خجسته پور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه تروریستی کلانتری شانزدهم استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ایام عید غدیر خم مردم عاشق ملا هستند. علی، چه شیعه باشند و چه در هر سنی، غدیر را جشن گرفتند. تروریست ها با حمله به […]

معاون جامعه اسلامی مهندسین علیرضا خجسته پور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه تروریستی کلانتری شانزدهم استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ایام عید غدیر خم مردم عاشق ملا هستند. علی، چه شیعه باشند و چه در هر سنی، غدیر را جشن گرفتند. تروریست ها با حمله به کلانتری 16 زاهدان و شهادت ماموران نیروی انتظامی کام مردم زاهدان را تلخ کردند.

وی افزود: در حالی که تروریست ها با اقدام به موقع افسران غیور نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند، بانیان و حامیان این اقدامات و کسانی که با سخنان آتشین خود آتش فتنه را برافروختند باید در برابر ملت و قانون پاسخگو باشند. نوعی ذوب شدن تروریست ها در زاهدان به دلیل حضور میلیونی ایرانیان در روز غدیر.

جانشین جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی برای حفظ امنیت این مرز و بوم گفت: یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گرامی باد و خداوند به آنها صبر و اجر عنایت فرماید. خانواده های این عزیزان

خجسته پور تاکید کرد: از همه نهادهای ذیربط می خواهیم بانیان، محرکان و طراحان این اقدام شنیع را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند. دشمنان نیز بدانند که ملت ایران در سایه سر ولایت دست دشمن را از این آب و خاک قطع خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: کسانی که با سخنرانی ها و اقدامات تحریک آمیز خود درصدد ایجاد هرج و مرج در منطقه سیستان و بلوچستان هستند در خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان شریک هستند و باید در پیشگاه خداوند، مردم و شهدا پاسخگو باشند.

خجسته پور در پایان گفت: عاملان، بانیان و عوامل حادثه تروریستی زاهدان در اسرع وقت تاوان اقدامات تروریستی و تفرقه افکنانه خود را در سیستان و بلوچستان خواهند داد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.