افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پرندگان کوچک سقوط کرده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشتند

  • کد خبر : 244100
پرندگان کوچک سقوط کرده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشتند

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از رایزنی ها و دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، در نشستی با حضور سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به بیان نظرات پرداخت. جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسئله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین دفاع از مشروعیت ایران در برابر رژیم […]

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از رایزنی ها و دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، در نشستی با حضور سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به بیان نظرات پرداخت. جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسئله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین دفاع از مشروعیت ایران در برابر رژیم اسرائیل.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به شلیک چند پرنده کوچک توسط نیروهای دفاعی کشورمان در اصفهان، گفت: رسانه های حامی رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه تلاش کردند تا از شکست های مکرر خود، پیروزی را استخراج کنند و این موضوع را بزرگ کنند. این در حالی است که ریزپرنده های سرنگون شده هیچ گونه خسارت اقتصادی یا تلفات جانی نداشته اند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تشریح عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع و قوانین بین المللی، تاکید کرد: هر چند جمهوری اسلامی ایران ایران توانست این عملیات را در شعاع وسیع تری انجام دهد، تنها بخشی از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود مورد حمله قرار گرفت.

امیر عبداللهیان در ادامه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران توانست در چارچوب یک واکنش حداقلی به اهداف خود دست یابد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما توانستیم اراده قاطع خود را نشان دهیم و به پایگاه های نظامی که از آنجا حمله به سفارت ما انجام شد حمله کنیم و پیام خود را به نظام برسانیم.

وزیر امور خارجه ایران گفت: اگر رژیم اسرائیل بار دیگر ماجراجویی را آغاز کند و اقداماتی علیه منافع ایران انجام دهد، پاسخ بعدی ایران فوری، حداکثری و قاطع خواهد بود و این پیام به صراحت به آمریکا و سایر بخش‌ها ابلاغ شده است.

وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان کرد: ریشه بحران کنونی که ناشی از جنگ افروزی، نسل کشی و جنایات جنگی و ترکیب رژیم اسرائیل علیه غزه و کرانه باختری است باید مورد توجه قرار گیرد و اینکه آیا جنگ علیه غزه متوقف می شود یا خیر؟ صلح به کل منطقه باز خواهد گشت و همه ما از جمله ایران از این صلح سود خواهیم برد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه امنیت منطقه برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و متحدانش در حال کشتار است. و نسل کشی کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی در غزه.

امیر عبداللهیان در پایان از برگزاری رویداد بزرگ ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران موسوم به ایران اکسپو در تهران با حضور هزاران مهمان خارجی طی هفته آینده خبر داد.

پس از سخنان امیر عبداللهیان در این نشست، سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسئله فلسطین و همچنین پاسخ مشروع کشورمان به تجاوزات رژیم صهیونیستی پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.