افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

استتسون بنت، جورجیا برای یک پلی آف دیگر آماده است

  • کد خبر : 2438
استتسون بنت، جورجیا برای یک پلی آف دیگر آماده است

QB و بولداگ‌های او الگویی از ثبات بوده‌اند و قدم بعدی او ممکن است نیویورک باشد. آتلانتا – استتسون بنت هر دو دست خود را در هوا بلند کرد، مشت هایش را گره کرد و سپس مربی خود کربی اسمارت را در آغوش گرفت. این یکی احساس خوبی داشت: اولین قهرمانی او در SEC به […]


QB و بولداگ‌های او الگویی از ثبات بوده‌اند و قدم بعدی او ممکن است نیویورک باشد.

آتلانتا – استتسون بنت هر دو دست خود را در هوا بلند کرد، مشت هایش را گره کرد و سپس مربی خود کربی اسمارت را در آغوش گرفت.

این یکی احساس خوبی داشت: اولین قهرمانی او در SEC به عنوان بازیکن اصلی گرجستان – و شاید به عنوان فینالیست جایزه Heisman؟ نخندید!

بنت آینه این تیم بولداگ به عنوان یک کل است: کاملاً ثابت، قابل اعتماد، نه خیلی زرق و برق دار اما چشمگیر، چند سکسکه اما هیچکدام خیلی نگران کننده نیست.

این هستگرجستان. این بنت است. اکنون دو سال است که به همین منوال بوده است، روندی باورنکردنی از 31 پیروزی در یک بازه زمانی 32 بازی. آخرین مورد در روز شنبه – 50-30 درب ازLSU– بولداگ ها را به عنوان تیم برتر فوتبال کشور تثبیت کرد. آنها تقریباً مطمئناً شماره 1 در اعلام براکت پلی آف فوتبال کالج در روز یکشنبه خواهند بود و احتمالاً با هر یک از آنها جفت خواهند شد.ایالت اوهایو(11-1) یاTCU(12-1) در یک بازی درست در اینجا در آتلانتا.

آرزوی موفقیت برای هر تیمی که باید با این بولداگ ها بازی کند – به خصوص در حیاط خلوت آنها. آنها شبیه بولداگ‌های سال گذشته هستند: بزرگ، قوی، سریع و با یک کوارتربک که سال‌ها شک و تردید را به فصل‌های متوالی تبدیل کرده است، آنقدر تاثیرگذار است که تیم‌های سابق جورجیا ادعا می‌کنند او، استتسون بنت، بهترین در میان آنهاست.

بنت اکنون یک قهرمانی ملی و یک قهرمانی SEC دارد.

جان بازیمور/AP

“استتسون بنت نه تنها به نیویورک می رود، بلکه به وضعیت GOAT در UGA نیز رسیده است.” توییت کرد آرون موری مدافع سابق بولداگز. او بزرگترین QB در تاریخ گرجستان است.

آیا بنت آخر هفته آینده برای مراسم جایزه هیزمن در نیویورک می رود؟ یکی دو روز دیگه متوجه میشیم رای گیری بعد از ظهر دوشنبه پایان می یابد و نامزدهای نهایی به زودی پس از آن اعلام می شوند. اما بیایید آمار آقای Consistent را بررسی کنیم، نامی که به هیچ وجه توهین آمیز نیست: او میانگین مسافت 263.4 یارد را دارد که یک بازی را پشت سر می گذارد، با 27 تاچ داون (20 تاچ داون از طریق هوا، 7 توپ در زمین) و 6 مهار و تکمیل کردن. بیش از 67.2 درصد پاس های او.

روز شنبه، تنها کاری که بنت انجام داد پرتاب چهار تاچ داون، صفر پیک و انجام 23 تلاش از 29 تلاش بود. او و بولداگ‌ها شیاطینی را که از فصل گذشته در اینجا وجود داشتند، بیرون کشیدند، زمانی که آلاباما روند پیروزی‌های خود را به شیوه‌ای شورش‌آمیز متوقف کرد: باخت ۴۱–۲۴ در بازی قهرمانی SEC.

آیا این تیم گرجستان بهتر از که تیم گرجستان؟ شاید. مطمئناً کوارتربکش بهتر شده است. بنت، بازیکن سال ششم که 4 سال اول حضورش در آتن روی نیمکت نشست، در حال حاضر از فصل گذشته امتیاز خود را پشت سر گذاشته، درصد کامل بازی خود را بهتر کرده است و علیرغم بیش از 100 بازی اضافی، توپ های کمتری را به ثمر رسانده است. چه کسی می تواند بگوید که او به شهر نیویورک تعلق ندارد؟

روز شنبه، بولداگ ها هدایایی گرفتند. برای پیروزی در این بازی مقابل LSU (9–4)، جورجیا نیازی به یک پاس دو بار منحرف که از کلاه ایمنی بازیکن ببرها جدا می شد و تبدیل به توپ شد، نداشت. همچنین نیازی به توپ 96 یاردی نداشت که برای تاچ داون برگشت. (و بله، هر دو مورد را دریافت کرد.)

اما اجازه ندهید که چنین سفر غالبی را تحت الشعاع قرار دهد. دفاع چهار پونت را مجبور کرد، ببرها را در یک تلاش برای دفع چهارم در داخل خط 5 یارد پر کرد و در کوارتر چهارم یک ساک مهیج چهارم پایین گرفت تا آن را مهر و موم کند. در همین حال، خط حمله آن با رفتن به مکالمه دو امتیازی به مرز نیم قرن رسید در حالی که در اوایل کوارتر چهارم (کربی!!) 48–23 بالا رفت.

به همان اندازه که از این تیم در طول یک فصل کاملاً مسلط دیده‌ایم، این بازی غالب بود. مطمئنا، گرجستان در طول سال کمی دچار مشکل شده است. چه کسی می تواند مبارزه خود را در برابر کنت استیت، عملکرد غم انگیز در را فراموش کندمیسوریو بیرون رفتن کم درخشش درکنتاکی? اما در اینجا بولداگ ها با یک رکورد بی نقص و یک کوارتربک هستند که باید به سمت اپل بزرگ حرکت کنند.

آن روایت مدیر بازی را که اغلب می شنوید فراموش کنید – بنت می تواند با مرد بعدی، از جمله کسانی که ممکن است در نیویورک به او ملحق شوند، دفاعیات خود را در همان بالا انجام دهد. آیا او پیش نویس NFL کالب ویلیامز از USC را دارد؟ قطعا نه. در مورد چرخ های مکس دوگان TCU چطور؟ احتمالا یک نه.

اما او آقای ثابت است. و نه، این توهین نیست!

بنت پس از آن گفت: “من بازیکنان خوبی در اطراف خود دارم و من در فوتبال آنقدر هم بد نیستم.”

نه، او قطعا اینطور نیست.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

• TCU یک رویای شکست خورده دارد، اما امیدهای پلی آف زنده است
منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون
امیدهای پلی آف USC متوقف می شوند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.