افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

نمایش “واپسین نفس” به جشنواره سراسری تئاتر خود انکار راه یافت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 243764
نمایش “واپسین نفس” به جشنواره سراسری تئاتر خود انکار راه یافت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آیین مردم» که توسط هنرمندان با سابقه تئاتر خوزستان تشکیل شده، نمایشی با عنوان «دفاع از خود» با موضوع ایثار و فداکاری بهورزان در بحران کرونا تهیه و تولید کرد که پس از ارزیابی بیشتر. بیش از 240 اثر از داوران و کارشناسان هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر […]

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آیین مردم» که توسط هنرمندان با سابقه تئاتر خوزستان تشکیل شده، نمایشی با عنوان «دفاع از خود» با موضوع ایثار و فداکاری بهورزان در بحران کرونا تهیه و تولید کرد که پس از ارزیابی بیشتر. بیش از 240 اثر از داوران و کارشناسان هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر ایثار رسید.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بواذر یکی از معدود نمایش‌های کشور است که روایتگر ایثار و استقامت کادر پزشکی و پرستاران فداکار در بحران کرونا است.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت خود را برای اجرا در این جشنواره کشوری آماده می کند تا به عنوان تنها اجرای اهواز در قسمت خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشد.

گروه تئاتر «آیین مردم» اولین اجرای خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمانی در شیوع ویروس کرونا در بیمارستان های اهواز و شهدای مدافع سلامت ارائه کرد.

گروه تئاتر «آیین مردم» به عنوان فعال ترین گروه تئاتر خوزستان، بیشترین تعداد حضور در جشنواره ها و رویدادهای تئاتری را در کارنامه خود دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین المللی فجر عنوان اثر برگزیده بخش ویژه غزه را از آن خود کرده است. . جشنواره تئاتر.

جشنواره ملی تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه های نمایشی از 25 لغایت 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود. توسط استان گلستان و شهرستان گرگان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.