افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور انجام شد

  • کد خبر : 243708
آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور انجام شد

به گزارش بازار، در این آزمون که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، پس از گزینش برگزیدگان و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، 3700 نفر برای کار در مراکز درمانی تامین اجتماعی و حدود 1200 نفر انتخاب شدند. برای استخدام در بخش بیمه این سازمان پذیرفته شود. میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح […]

به گزارش بازار، در این آزمون که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، پس از گزینش برگزیدگان و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، 3700 نفر برای کار در مراکز درمانی تامین اجتماعی و حدود 1200 نفر انتخاب شدند. برای استخدام در بخش بیمه این سازمان پذیرفته شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز در تهران و در حاشیه بازدید از یکی از حوزه های امتحانی آزمون استخدامی این سازمان با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که به منظور تقویت نیروی انسانی انجام شد. نیروی انسانی سازمان بیمه و درمان این سازمان از برگزاری دو دوره از مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم مردم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در آزمون قبلی که انجام شده بود. در سال 1401 حدود 5 هزار کارگر جدید بر حسب نیاز در بخش های مختلف پزشکی و بیمه ای این سازمان جذب و به کار گرفته شدند.

وی ادامه داد: در آزمون استخدامی 1402 که بنا به دلایلی به امروز موکول شد، حدود 4 هزار و 900 نفر را جذب و در بخش های مختلف مورد نیاز حاکمیت تامین اجتماعی از جمله بیمه و سلامت به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 72 هزار نفر در آزمون استخدامی 1402، گفت: گزارش ها حاکی از آن است که داوطلبان این آزمون استخدامی را به خوبی دریافت کرده اند و امیدواریم به زودی و در آزمون استخدامی 1403 که در سال 96 برگزار می شود. در نیمه دوم سال جاری می‌توانیم تعداد نامزدها را افزایش دهیم. فارغ التحصیلان بیشتری جذب کنید.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال که نتایج این آزمون چه زمانی اعلام می شود، گفت: نتایج اولیه این آزمون که اولین مرحله از فرآیند استخدام نیروی انسانی مورد نیاز صندوق است. تامین اجتماعی حدود 20 روز دیگر اعلام خواهد شد سپس مراحل بعدی شامل مصاحبه و گزینش که در پیش داریم اعلام می شود.

موسوی با اعلام اینکه اکثریت شرکت کنندگان در این آزمون دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند، تنوع مشاغل مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی را برشمرد و گفت: در این آزمون 1400 پرستار جذب می شوند که از این تعداد حدود 11 هزار پرستار در این آزمون شرکت می کنند. برای کار در این شغل ثبت نام کردند. در زمینه بیمه در رشته ها و گرایش های مختلف بیمه و مدیریت استخدام خواهیم کرد. بر اساس این گزارش، سید مرتضی حسینی، معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در حاشیه بازدید از این آزمون با اشاره به برگزاری جشن استخدام تامین اجتماعی آزمون در 60 مرکز در سراسر کشور، گفت: 3 هزار و 700 نفر از مجموع 4 هزار و 900 نفری که از طریق این آزمون جذب سازمان تامین اجتماعی می شوند به حوزه درمان اضافه می شوند.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 72 هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود 42 هزار خواهر و نزدیک به 30 هزار برادر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند که نشان دهنده استقبال خوب فارغ التحصیلان آزمون از استخدامی است سازمان امنیت

حسینی با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری آزمون استخدامی 1402 که قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان به فروردین 1403 موکول شد، گفت: به دلیل استقبال خوب دانش آموختگان استخدام سازمان تامین اجتماعی انشاالله شش ماه دیگر ثانیاً امسال آزمون استخدامی 1403 برای جذب 5 تا 6 هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.