افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

چگونه صورتم را چاق کنم؟ / لاغر میشی زود لاغر میشی چاق میشی زود سیر میشی راه حل دارم برات

  • کد خبر : 243687
چگونه صورتم را چاق کنم؟  / لاغر میشی زود لاغر میشی چاق میشی زود سیر میشی راه حل دارم برات

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دستیابی به زیبایی امروز بسیار آسانتر از گذشته است، زیرا در گذشته افراد برای زیبا شدن خود کمی تقلا می کردند و مجبور بودند چند کار را امتحان کنند تا در نهایت به تاثیر آن در افزایش زیبایی خود پی ببرند. کار خوب بوده است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دستیابی به زیبایی امروز بسیار آسانتر از گذشته است، زیرا در گذشته افراد برای زیبا شدن خود کمی تقلا می کردند و مجبور بودند چند کار را امتحان کنند تا در نهایت به تاثیر آن در افزایش زیبایی خود پی ببرند. کار خوب بوده است مانند کشف ذرت آب سفید و دانستن خواص آب سفید برای پوست که هنوز هم استفاده می شود اما امروزه تولید کنندگان و شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی کار را برای ما آسان کرده اند و شما بسیار هستید به سادگی محصول مورد نظر خود را برای زیبایی آماده کنید، اکنون می خواهید بهترین ژل یا کرم پودر پاک کننده و…

اما در این بین یک موضوع وجود دارد که یکسری عوامل برای زیبایی وجود دارد که ژنتیکی هستند و شما می توانید آنها را به طور موقت با آرایش و این گونه کارها داشته باشید و اگر آنها را ندارید می توانید به طور موقت گونه های خود را جلوه دهید. آرایش بیشتری را پر می کنند اما باید یک شکل اولیه برای آنها پیدا کنید که با استفاده از یک سری غذاها و مواد تشکیل دهنده تا حدودی می توان این کار را انجام داد. ما می خواهیم تعدادی از آنها را به شما ارائه دهیم تا بتوانیم پاسخ دهیم. سوال آن دسته از افرادی که می پرسند چگونه صورت خود را چاق کنیم، پس با ما همراه باشید.

چاق کردن صورت با انواع روغن

ماساژ پوست و گونه ها با مقداری روغن می تواند گونه های شما را سالم و مرطوب نگه دارد و آنها را پرتر نشان دهد. که برخی از آنها عبارتند از:

روغن نارگیل: از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

روغن آووکادو: برای پوست های خشک بسیار موثر است.

روغن بادام: خاصیت نرم کنندگی بالایی دارد و می تواند رنگ پوست شما را روشن تر و روشن تر نشان دهد.

روغن درخت پر: این روغن خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بسیار خوبی دارد که به دلیل درصد بالای استرول و فنل آن است. برای استفاده کافی است دو فنجان از این روغن را با نصف فنجان شکر گرانول مخلوط کنید و پس از استحمام به مدت پنج دقیقه آن را روی گونه های خود ماساژ دهید سپس ده دقیقه بگذارید بماند و سپس با آب بشویید. آن را گرم بشویید.

تبدیل شود

آجیل بخور

مغزها و دانه های مغذی را می توان یکی از موثرترین مواد غذایی برای جوانسازی پوست دانست که به لطف چربی های مفیدی که در این غذاها وجود دارد.

اصولا استفاده از آجیل را می توان یکی از راه های مطمئن برای افزایش وزن در کوتاه ترین زمان ممکن دانست، پس حتما هر چهار مغز را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

در ضمن میتونید گردو رو با دو عدد خرما مخلوط کنید و رب درست کنید و بعد بخورید ولی مواظب باشید چاق نشه.

اگر مشکلی با افزایش وزن ندارید و واقعاً می خواهید چاق شوید، می توانید از شیره خرما در این ترکیب استفاده کنید و سپس خمیر را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و پنج تا دو عدد از این خمیرهای کوچک را در طول روز بخورید. تا به نتیجه دلخواه برسید

شادن4648

اگر فقط می خواهید صورت خود را چاق کنید، جوانه گندم بخورید.

خیلی ها این سوال را دارند که برای چاق شدن صورتم چه بخورم و آن هم خیلی زود است و باید به آنها بگوییم که راه حل آن استفاده از جوانه گندم در وعده های غذایی مخصوصا در وعده شام ​​یعنی از جمله سالاد کاهو است. و با داشتن جوانه گندم در رژیم غذایی خود خواهید دید که چگونه صورت شما در مدت زمان کوتاهی چاق می شود و شادابی پوست شما افزایش می یابد، زیرا این ماده حاوی ویتامین E و B است که برای آبرسانی به پوست معجزه می کند. اگر سالاد دوست ندارید می توانید پودر جوانه گندم را با ماست مخلوط کرده و بخورید.

shadn46465

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.