افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اختصاص بسته های غذایی به مادران دارای نوزاد از امروز – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 243642
اختصاص بسته های غذایی به مادران دارای نوزاد از امروز – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سولات مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در تمامی استان های کشور اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به ارزش 600 هزار تومان به مادران دارای فرزند در سه دهک درآمدی اعطا شد، گفت: این اعتبار برای مادران دارای فرزند سه دهک درآمدی است. وی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سولات مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در تمامی استان های کشور اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به ارزش 600 هزار تومان به مادران دارای فرزند در سه دهک درآمدی اعطا شد، گفت: این اعتبار برای مادران دارای فرزند سه دهک درآمدی است. وی تصریح کرد: این طرح برای مادران دارای فرزند زیر 2 سال از سه دهک اول درآمدی که جمعیت آنها حدود یک میلیون (935 هزار و 724) نفر در کل استان های کشور است اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به نامبلهسال گذشته از محل مسئولیت اجتماعی شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برای حدود 24000 مادر دارای فرزند زیر 2 سال. در دهک اول درآمدی 8 استان کمتر کسی مثل کهگیلویه و راننده احمد، لرستان، ایلام، گلستان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هرمزگان.

وی گفت: در سه مرحله به هر مادر 400 هزار تومان برای خرید بسته های غذایی تعلق گرفت و از امروز تمامی مادران دارای نوزاد در سه دهک اول تا 600 هزار تومان با همکاری اداره کل کشور دریافت می کنند. جمعیت در تمام استان های کشور

مرتضوی افزود: مادران واجد شرایط می توانند از بسته های حمایتی در نظر گرفته شده استفاده کنند: سبد غذایی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزهامیوه و سبزیجات و بسته های بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و مواد شوینده بهداشتی برای کودکان و مادران تا سقف 600 هزار تومبا به صورت رایگان.

وی با بیان اینکه برای مادران مشمول طرح پیامک ارسال می شود، اظهار داشت: اعتبار مندرج در حساب سرپرست خانوار نزد مادر واجد شرایط تامین و قابل استفاده و تملک است و امکان وجود دارد. خرید اقلام تایید شده از طریق کلیه فروشگاه های قرارداد کالابرگ در دسترس می باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای اطلاع خانوارها از میزان اعتبار می توانند با کد ملی سرپرست خانوار وارد اپلیکیشن «شام» شده و به نزدیکترین فروشگاه طرف قرارداد مراجعه کنند. . مهمانی برای خرید

وی یادآور شد: بر اساس ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه و با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کند. ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مصطففان، زنان باردار، مادران شیرده و افراد دارای فرزند زیر 5 سال متکی به آزمون. بسط دادننیاز به حمایت دارند، خدمات سبد غذایی رایگان و بسته های بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه شناسایی و به آنها اختصاص دهند.

مرتضوی تصریح کرد: برای حمایت از مادران ایرانی در بچه داشتن و با همکاری ستاد ملی جمعیت به سمت جوانی جمعیت که یکی از موضوعات اصلی و محوری جمهوری اسلامی ایران است، بسته های غذایی و بهداشتی برای حدود یک میلیون مادر دارای نوزاد (زیر 2 سال) حرکت کنیم. ). سال) در سه دهک اول درآمدی حدود 600 هزار تومان در فرم بارگذاری الکترونیکی تخصیص می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.