افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ایران در همه عرصه های میدان عملیات صادق پیروز شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 243569
ایران در همه عرصه های میدان عملیات صادق پیروز شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید عمرانی حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با گرامیداشت 11 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه پاسداران دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام راحل تشکیل شد، وی افزود: این […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید عمرانی حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با گرامیداشت 11 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه پاسداران دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام راحل تشکیل شد، وی افزود: این نهاد در تمام مراحل در خدمت مردم و انقلاب بود، لذا عملیات انجام شد. محترم و دشمن شکنی، عهد صادقانه از اقدامات انقلابی این نهاد انقلابی است.

وی در ادامه به تشریح عملیات وعده حق و با اشاره به اینکه این عملیات از همه جهات فراتر از جنایت رژیم صهیونیستی بود، تصریح کرد: تعداد موشک های شلیک شده توسط ایران در این عملیات بیش از 50 برابر و از نظر خسارت مالی است. اگرچه رژیم صهیونیستی یک ساختمان چهار طبقه را با هزینه یک میلیون دلاری تخریب کرده است، اما تنها در این عملیات رهگیری یک میلیارد و 350 میلیون دلار ضرر کرده است. حمله به کنسولگری ایران در سوریه یک ساختمان چهار طبقه را ویران کرد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه ادامه داد: این عدد نشان می دهد که تاثیر مالی عملیات ایران 1350 برابر رژیم صهیونیستی بوده است. چرا که در عملیات وعده صدیق، ایران با حداقل ظرفیتی که به میدان آورد، از حداکثر ظرفیت رژیم صهیونیستی و حامیانش پیشی گرفت و پیروز میدان از همه نظر ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: 10 کشور از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن در حال رهگیری رژیم صهیونیستی هستند. هواپیماهای بدون سرنشین و موشک های ایران کمک کرد، تصریح کرد: علیرغم اطلاع از حملاتی که سه ساعت قبل از عملیات به کشورهای همسایه گزارش شده بود. گرفتن به دلیل تکنولوژی پیشرفته، دشمن نتوانست گلوله های ایران را رهگیری کند.

حسینی نسب با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری دستور داده اند که محور مقاومت در عملیات صادق وارد نشود، افزود: این بدان معناست که ایران اسلامی در عملیات صادق علیه حداقل 10 کشور به اهداف خود دست یافت. ایران اسلامی در این عملیات رژیم صهیونیستی را مجازات و تنبیه کرد و سیلی دلخراشی به این رژیم زد و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را تثبیت کرد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمن نیز باید بداند که این عملیات وعده ای صادقانه برای نشان دادن قدرت ایران بود و اگر ایران بخواهد قدرت داشته باشد اثری از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند، خاطرنشان کرد: این عملیات منطبق بر این است. جنایت رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران، اما اگر بدی کند و دست به اقدام بزند، دلیرمردان ما منطقه را علیه اسرائیل نابود خواهند کرد و پاسخ ایران 10 برابر قوی تر خواهد بود.

حسینی نسب با بیان اینکه در عملیات وعده حق، هماهنگی کاملی بین روستا و دیپلماسی وجود داشت و دلیرمردان نیروهای مسلح به همراه وزارت امور خارجه انقلابی برای تنبیه نظام گرد هم آمدند و اظهار داشت: این در حالی است که دولت قبل مدعی شد چرا آیا در موشک مرگ وجود دارد؟ شما در مورد اسرائیل و مرگ در آمریکا می نویسید و نمی گذارید ما کار کنیم.

وی تاکید کرد: نتیجه هماهنگی میدانی و دیپلماسی این است که سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است ساعت 3 بامداد بعد از عملیات به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار می شود. و هشدارهای لازم به او داده می شود و بلافاصله به آمریکا برمی گردد. منتقل می شود و آمریکا به صراحت پاسخ می دهد که کاری نداریم، بنابراین همکاری و هماهنگی میدانی و دیپلماسی شکست مفتضحانه ای را برای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرد. که حتی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل هم نتوانست کاری انجام دهد.

امام جمعه سلطانیه در ادامه گرامیداشت هفته سلامت (1 تا 7 اردیبهشت) سلامت را نعمتی ناشناخته دانستند که معمولاً از آن بی خبر هستیم. شبکه بهداشت و درمان نیز از نظر انجام به موقع آزمایشات در همین راستا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.