افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ترکیب یک کت یاسی از کت بنفش دشوارتر است. پس یاد بگیرید که چگونه یک کت تابستانی دوست داشتنی بپوشید.

  • کد خبر : 24354
ترکیب یک کت یاسی از کت بنفش دشوارتر است.  پس یاد بگیرید که چگونه یک کت تابستانی دوست داشتنی بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها یاسی است، می توانید مانتو یاسی را با رنگ هایی مانند بنفش، بادمجانی، صورتی، طوسی و … ترکیب کنید. پوشیدن کت یاسی به راحتی می تواند شما را از دیگران متمایز کند، اما بسیاری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها یاسی است، می توانید مانتو یاسی را با رنگ هایی مانند بنفش، بادمجانی، صورتی، طوسی و … ترکیب کنید. پوشیدن کت یاسی به راحتی می تواند شما را از دیگران متمایز کند، اما بسیاری از خانم ها به دلایلی کاملا اشتباه از پوشیدن این رنگ اجتناب می کنند. درست است که ترکیب این مانتو کمی دشوارتر از کت مشکی یا حتی سفید است، اما فراموش نکنید که ترکیب هر رنگ ترفندهایی دارد. برای مثال می توانید از رنگ هایی مانند بنفش، بادمجانی، صورتی، خاکستری و … استفاده کنید. برای ترکیب با کت یاسی. البته اگر کمی جسور هستید و از ریسک کردن با استایل خود نمی ترسید، می توانید از رنگ هایی با هارمونی یا کنتراست نیز در چرخه رنگ استفاده کنید. رنگ بنفش که ترکیبی از آبی و قرمز است، نماد وفاداری و نگرش سلطنتی است. در دنیای مد و سبک، بنفش رنگی مرموز است که نشان دهنده قدرت و اعتماد به نفس است. یاسی ترکیبی از رنگ بنفش و سفید است که تا حدودی همین ویژگی ها را دارد.

رنگ یاسی نه گرم است و نه سرد. بنابراین هم برای پوست های تیره و هم برای پوست های روشن می تواند انتخابی خاص و مناسب باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین تیپ های تابستانی با کت یاسی را ببینیم.

کت یاسی

معجزه رنگ آبی در کنار مانتو یاسی

کت یاسی یکی از جدیدترین مانتوهای این فصل است که می توانید آن را با رنگ آبی ست کنید اما توجه داشته باشید که منظور ما از هیچ نوع آبی نیست. کت یاسی باید با آبی آسمانی یا خاکستری-آبی ترکیب شود زیرا این رنگ ها ترکیب های زیباتری را به استایل شما می آورند. فراموش نکنید که اگر شلوار جین را با کت یاسی می پوشید، پس باید شلوار جین روشن را انتخاب کنید. زیرا شلوار جین تیره برای ترکیب با هر رنگ پاستلی گزینه مناسبی نخواهد بود. از آنجایی که رنگ یاسی یکی از رنگ های پاستلی است، نمی توانید آن را با شلوار جین سرمه ای ترکیب کنید.

کت یاسی

کت یاسی

کت یاسی را با رنگ صورتی یا کرم ترکیب کنید.

فراموش نکنید که مانتو یاسی یکی از مانتوهای شاد و جذاب تابستانی است که به دلیل رنگ روشن آن با انتخاب آن گرما را کمتر احساس خواهید کرد. برای ست کردن این کت بعد از رنگ آبی می توانید از کرم و طلایی برای ظاهری جذاب و در عین حال بازیگوش استفاده کنید. رنگ صورتی یکی از رنگ های جذاب و شاد تابستانی است که می تواند برای استایل های تابستانی به عنوان مکمل یا اکسسوری مفید باشد. در چنین استایلی اگر استایل شما کژوال است می توانید شلوار گلدار هم بپوشید اما اگر اهل کلاسیک هستید بهتر است کفش رسمی مشکی بپوشید.

کت یاسی

کت یاسی

مانتو یاسی و مشکی؛ رقص سیاه با ریتم شما

اگر می خواهید شنل رنگی بپوشید و زمان زیادی را برای انتخاب رنگ یا اکسسوری تلف نمی کنید، بهتر است از مشکی استفاده کنید، زیرا مشکی با هر سازی می رقصد و می توانید با خیال راحت از این رنگ استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که کت مشکی به دلیل رنگ تیره گزینه مناسبی برای استایل شما نخواهد بود. بنابراین بهتر است با اکسسوری های مشکی یا عناصر مکمل به خود کمک کنید تا استایل خود را کامل کنید. ترکیب تابستانی مانتو یاسی با شلوار و شال مشکی می تواند ترکیبی کلاسیک و شیک باشد.

کت یاسی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.