افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

معرفی یکی از جدیدترین مدل های مانتو تابستان 1402; ست پیراهن و شلوار بولینگ

  • کد خبر : 24348
معرفی یکی از جدیدترین مدل های مانتو تابستان 1402;  ست پیراهن و شلوار بولینگ

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن فصل تابستان دیگر نمی توان از مانتوهای ترند بهاری استفاده کرد زیرا برای اوقات گرمی مانند تابستان مناسب نیستند. در نتیجه باید به سراغ مانتوهای ترند تابستانی بروید. یکی از این مانتوها شنل بولدرینگ یا ست بولدرینگ کاغذ و شلوار است. پارچه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن فصل تابستان دیگر نمی توان از مانتوهای ترند بهاری استفاده کرد زیرا برای اوقات گرمی مانند تابستان مناسب نیستند. در نتیجه باید به سراغ مانتوهای ترند تابستانی بروید. یکی از این مانتوها شنل بولدرینگ یا ست بولدرینگ کاغذ و شلوار است. پارچه وال بولدینگ پارچه ای خنک و سبک است که یکی از بهترین گزینه ها برای تابستان به حساب می آید. حال اگر دلیل آن را بپرسید باید بگوییم که پاچوال طبیعی پارچه ای است که به طور طبیعی و بدون دخالت انسان از پوست حیوانات، پیله کرم ابریشم یا حتی دانه های گیاه ساخته می شود. این نوع پارچه ها به دلیل داشتن دوام و کیفیت بیشتر نسبت به پارچه های مصنوعی و به دلیل طبیعی بودن، تغییر رنگ در زیر اشعه ماوراء بنفش و سازگاری فوق العاده با بدن انسان، قیمت بالاتری دارند. بنابراین، اگر برای پوست خود ارزش قائل هستید، توصیه می کنیم حتما از این نوع پارچه استفاده کنید. از آنجایی که دنیای مد و مد به سمت لباس های راحت با الیاف طبیعی پیش می رود، تابستان امسال به شما پیشنهاد می کنیم یک پیراهن با شلوار انتخاب کنید تا علاوه بر استایل مد روز، استایلی راحت را نیز تجربه کنید.

فراموش نکنید که پارچه های مصنوعی توسط انسان با الیاف مصنوعی آلی یا معدنی تولید می شوند، بنابراین گزینه مناسبی برای تابستان نیستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های تابستانی 1402 با پارچه های کتان و دیوارکوب آشنا شوید.

بازی کاغذی و شلوار بولینگ; با ترند جذاب و راحت تابستان 1402 آشنا شوید

کت کتان یکی از ترندهای داغ تابستان است که می توان گفت هر ساله حضور فعالی در دنیای مد دارد. حالا امسال این مانتو در ست با شلوار و پارچه دیواری به یک ترند تبدیل شده است. برندهایی هستند که به عنوان نمونه ای از این روند جذاب با طراحی متفاوت نام برده می شوند. پس اگر به دنبال تابستانی جذاب و در عین حال شیک هستید، می توانید نمونه ای از این ست سبز رنگ را از زارا انتخاب کنید تا تابستانی شاد و شیک داشته باشید. فراموش نکنید که این لباس ها برای استایل کژوال و روزمره شما مناسب است، پس از پوشیدن آن ها در استایل های رسمی و با کفش های رسمی خودداری کنید.

کاغذ و شلوار پررنگ

کاغذ و شلوار پررنگ

شلوار کاغذی و کتان؛ سبکی از دل طبیعت.

پارچه کتان پارچه ای طبیعی با قدمت طولانی است که از گذشته های دور تا به امروز برای دوخت لباس، وسایل منزل و حتی مومیایی کردن استفاده می شده است. کتان از الیاف کتان به دست آمده از ساقه گیاه کتان تولید می شود. کلمه کتان ریشه در کلمه لاتین linum و کلمه یونانی linon به معنی دانه کتان دارد. پارچه کتان یکی از قدیمی ترین پارچه های جهان است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. حال اگر می خواهید با یکی از لباس های ترند تابستان 1402 استایلی شیک را تجربه کنید، بهتر است به فکر خرید ست پیراهن و شلوار کتان باشید، زیرا این لباس ها علاوه بر راحت و سبک بودن، استایلی روزمره و جذاب به شما می دهند. بخشیدن

کاغذ و شلوار پررنگ

کاغذ و شلوار پررنگ

چگونه ترند سال را با شلوار ترکیب کنیم؟

حال اگر قصد خرید تکی یکی از تاپ های بالا را دارید و نمی خواهید ست شلوار بپوشید، باید بدانید که ست شدن این تاپ ها به اندازه تاپ های تابستانی راحت و هیجان انگیز خواهد بود. به عنوان مثال، می توانید یک کت کتان جسورانه را با لباس مامان یا شلوار جین مامان مناسب ست کنید و تیپ کژوال خود را با پارچه نخی کامل کنید. البته می توانید از شلوارهای پارچه ای هم رنگ در مدل های کیف و نیم کیف استفاده کنید. فقط اگر شلوار گشاد انتخاب می‌کنید، یک تاپ گشاد بپوشید و اجازه دهید پایین شلوارتان به کفش‌هایتان برسد.

کاغذ و شلوار پررنگ

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.