افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمار: نتیجه 3-0 فوق العاده است/ بازی در آبادان سخت است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 243059
اسمار: نتیجه 3-0 فوق العاده است/ بازی در آبادان سخت است – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش، گفت: کار آنها پیروزی در دیدار با صنعت نفت بود و به آن دست یافتند. عثمر ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: می دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3-0 در […]

سرمربی پرسپولیس با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش، گفت: کار آنها پیروزی در دیدار با صنعت نفت بود و به آن دست یافتند.

عثمر ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: می دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3-0 در فوتبال فوق العاده است و من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم.

وی در مورد هدایت تیمش گفت: می دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب خود انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم این بود که بازی را ببریم و انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید بازیکن بسیار مهمی برای ما به خصوص در حال حاضر است. امیدوارم مصدومیت جدی نباشد اما باید منتظر نتیجه ام آر آی باشیم.

اسمار در مورد اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی های باقی مانده داشته است یا خیر. وی گفت: VAR روش خوبی در فوتبال است و کمک می کند، اما در حال حاضر از تصمیم باشگاه اطلاعی ندارم و هر تصمیمی که بگیرند پیگیری می کنیم.

وی در خصوص بازی های باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ گفت: همه مسابقات برای ما مهم است. جام حذفی هم خیلی مهم است چون با یک بازی 90 دقیقه ای می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و به همین دلیل با همه بازیکنان به میدان می رویم.

خبرنگاران آبادانی این جلسه را تحریم کردند و هیچ سوالی از سرمربی پرسپولیس نپرسیدند و حتی برخی از شنیدن صحبت های این مربی خودداری کردند! خبرنگاران آبادانی معتقدند روز گذشته منتظر حضور این مربی در اتاق مطبوعات بودند اما او حاضر نشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)