افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

دریافت کنندگان کمک هزینه باید از این خبر مهم آگاه باشند

  • کد خبر : 24301
دریافت کنندگان کمک هزینه باید از این خبر مهم آگاه باشند

یارانه کمک به معیشت مرحله 149 از ساعت 24 روز سه شنبه 29 تیرماه قابل برداشت است. به گزارش صبح امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یارانه نقدی مرحله 149 براساس عشریه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز و یارانه تیرماه از ساعت 24 روز سه شنبه تیرماه قابل […]

یارانه کمک به معیشت مرحله 149 از ساعت 24 روز سه شنبه 29 تیرماه قابل برداشت است.

به گزارش صبح امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یارانه نقدی مرحله 149 براساس عشریه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز و یارانه تیرماه از ساعت 24 روز سه شنبه تیرماه قابل برداشت است. 20.

در نتیجه اگر سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 480 هزار تومان و اگر بین دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

واریز یارانه به حساب ناظرانی که درخواست بررسی عشر و سوابق جدید دارند

در این مرحله سرپرستان خانوارهایی که ثبت نام کرده اند در صورتی که در آزمون گسترده وزارت رفاه بین دهک های 1 تا 9 باشند، یارانه تیرماه را بر اساس دهک های اعلامی دریافت خواهند کرد.

همچنین خاطرنشان می شود، سرپرستان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه 1401 قطع شده و طبق بررسی انجام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست تجدید نظر خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند. Previsión، جزو دهک های اول تا نهم بودند، اگر باشند، طبق اعشار اعلام شده، یارانه جولای 1402 را دریافت خواهند کرد.

متقاضیان بازنگری عشر اعلام شده می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری درخواست خود به سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09200006369 تماس بگیرند.

 

 

 

دریافت کنندگان کمک هزینه باید اول صبح این خبر مهم را بدانند. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.