افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

با این ترفندهای آرایشی دیگر نیازی به تزریق بوتاکس و ژل ندارید. شما می توانید با آرایش جوان باشید.

  • کد خبر : 24292
با این ترفندهای آرایشی دیگر نیازی به تزریق بوتاکس و ژل ندارید.  شما می توانید با آرایش جوان باشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مسئله سن همیشه برای خانم‌ها مهم بوده است و معمولا دوست دارند جوان‌تر از سنشان به نظر برسند یا از دیگران بخواهند که چقدر عالی به نظر می‌رسند. با افزایش سن، یکی از دغدغه های خانم ها این است که چگونه آرایش کنند تا جوان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مسئله سن همیشه برای خانم‌ها مهم بوده است و معمولا دوست دارند جوان‌تر از سنشان به نظر برسند یا از دیگران بخواهند که چقدر عالی به نظر می‌رسند. با افزایش سن، یکی از دغدغه های خانم ها این است که چگونه آرایش کنند تا جوان تر به نظر برسند یا از چه مدل مو و رنگی استفاده کنند تا جوان تر به نظر برسند. البته بسیاری از خانم ها به جای انتخاب سبک آرایش یا رنگ مناسب برای خانم های جوان به جراحی های پرخطر و پرهزینه یا تزریق ژل و بوتاکس روی می آورند که می توان گفت روش های ناسالمی است. بنابراین پیشنهاد ما این است که با انتخاب چند ترفند آرایشی برای کاهش سن، با رعایت این ترفندها جوان تر و زیباتر به نظر برسید و در عین حال بدون استفاده از روش های پرخطر جوان تر به نظر برسید. برای اینکه با آرایش جوان تر به نظر برسید، باید نکاتی را رعایت کنید. به عنوان مثال، اگر بالای 30 سال دارید، از لوازم آرایشی براق یا براق برای صورت خود استفاده نکنید و از سایه های روشن و رژگونه ها خودداری کنید.

علاوه بر نکات بالا فراموش نکنید که برای صورت های دارای چین و چروک زیاد از کرم پودرهای مات و نرم یا کرم های ماندگار استفاده نکنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین روش های آرایشی برای جوان تر به نظر رسیدن آشنا شوید.

یک خط چشم نازک و رنگی بکشید تا جوان تر به نظر برسید.

یکی از اشتباهات رایج در بین خانم ها این است که خط چشم پهن می کشند، فراموش نکنید که خط چشم مشکی پهن شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان می دهد. بنابراین اگر به دنبال جوان‌تر به نظر رسیدن هستید، می‌توانید از ترفند کشیدن یک خط چشم باریک و رنگی استفاده کنید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال خط چشم سبز و سرخابی است، این رنگ ها با استایل تابستانی شما هماهنگ است و شما را جذاب تر نشان می دهد، دقت کنید کشیدن خط چشم رنگی پهن کار درستی نیست. بنابراین چه از خط چشم مشکی یا رنگی استفاده می کنید، سعی کنید خط چشم خود را نازک و بلند بکشید تا چهره ای شاداب تر داشته باشید.

ترفند زیبایی برای کاهش سن

ترفند زیبایی برای کاهش سن

مژه های کلاسیک بزنید؛ مژه های پر و حجیم سن بیشتری را نشان می دهند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که همیشه از کاشت مژه استفاده می کنید، فراموش نکنید که کاشت های پر مانند والیوم و مگاوالیوم شما را پیر می کنند، پس اگر می خواهید چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشید، بهتر است مژه های کلاسیک را انتخاب کنید. . اگر مژه مصنوعی یا کاشت نمی زنید، بهتر است زیاد ریمل روی مژه هایتان نزنید تا مصنوعی شوند و به هم بچسبند، پس پیشنهاد ما در این مورد استفاده از فر مژه و ریمل زدن است زیرا در این صورت ، مژه ها طبیعی هستند شما چهره جوان تری خواهید داشت.

ترفند زیبایی برای کاهش سن

ترفند زیبایی برای کاهش سن

برای کاهش سن از رژ لب استفاده کنید.

اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید بهتر است از رژلب های تیره خودداری کنید زیرا این رژلب ها شما را پیرتر نشان می دهند. برای اینکه صورتتان جوان‌تر به نظر برسد، قبل از زدن رژ لب، روی لب بالایی با مدادهای سبک خطی بکشید و با انگشت آن را پهن کنید تا طبیعی‌تر به نظر برسد. از رنگ تیره برای پوست های تیره استفاده نکنید، خیلی زیبا به نظر نمی رسد و لب های شما را کوچکتر نشان می دهد. بنابراین در مورد رژ لب، همیشه به رنگ پوست خود توجه کنید تا به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید. شاید فکر کنید کمی عجیب است، اما رژ لب های قرمز برای طیف اصلی قرمزها مناسب هستند و انواع تیره شما را پیرتر نشان می دهند.

ترفند زیبایی برای کاهش سن

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.