افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟ / بررسی تاثیر ضدآفتاب ها بر روی پوست صورت

  • کد خبر : 242894
ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟  / بررسی تاثیر ضدآفتاب ها بر روی پوست صورت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- با گرم شدن هوا و روزهایی که آفتاب بیشتر از قبل می تابد، بحث ضدآفتاب ها دوباره داغ می شود و بسیاری از مردم به دنبال یک ضد آفتاب جدید برای خود هستند. ضد آفتابی که پوست را روشن و روشن می کند یا ضدآفتاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- با گرم شدن هوا و روزهایی که آفتاب بیشتر از قبل می تابد، بحث ضدآفتاب ها دوباره داغ می شود و بسیاری از مردم به دنبال یک ضد آفتاب جدید برای خود هستند. ضد آفتابی که پوست را روشن و روشن می کند یا ضدآفتاب اصلی اهمیت پیدا می کند و ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا پوست از ضدآفتاب های رنگی بهتر است یا ضد آفتاب های بی رنگ؟ سوالی که با بررسی فواید هر نوع ضدآفتاب می توان به آن پاسخ داد. در این مقاله به شما می گوییم که مزایای کرم ضد آفتاب رنگی چیست و بهترین نوع آن برای محافظت از شما در برابر اشعه های مضر خورشید است. تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب

لزوم استفاده از ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوست بر هیچکس پوشیده نیست. برای اینکه از پوست خود در برابر اشعه های مضر فرابنفش خورشید و نور مرئی که نور آبی نیز نامیده می شود محافظت کنیم، باید از ضد آفتاب مناسب استفاده کنیم. باید بدانید که این اشعه ها به مرور زمان و اثر منفی بر روی پوست بر جای می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک و لک روی پوست می شوند.

ضد آفتاب 1

کرم‌های ضد آفتاب با فیلترهای معدنی مانند اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم از تأثیرگذاری طیف گسترده‌ای از اشعه‌های مضر خورشید بر پوست جلوگیری می‌کنند. ضدآفتاب های رنگی و بی رنگ به دلیل تفاوت در فرمولاسیون تاثیر متفاوتی روی پوست می گذارند و در اینجا این سوال پیش می آید که آیا بهتر است از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنیم یا ساده و بی رنگ؟

ضد آفتاب 2

تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

بارزترین تفاوت بین ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ در ظاهری است که به پوست ما می دهند. غلظت های مختلف اکسید آهن رنگدانه و دی اکسید تیتانیوم در تولید ضدآفتاب های رنگی استفاده می شود و در رنگ های مختلف متناسب با رنگ طبیعی پوست افراد تولید می شود.

ضد آفتاب 8

این رنگ های طبیعی درخشندگی و زیبایی خاصی به صورت می بخشد و می توان از آن به جای کرم پودر استفاده کرد.

کرم های ضد آفتاب ساده رنگ سفید دارند و معمولاً با رنگ های مختلف پوست مطابقت ندارند. این کرم ها بر روی پوست تیره لکه سفید باقی می گذارند و ظاهر ناخوشایندی می دهند.

ضد آفتاب 3

از ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟

کرم های ضد آفتاب رنگی حاوی رنگدانه های اکسید آهن هستند، مقاومت بالایی در برابر نور آبی دارند و می توانند از پیری زودرس، لکه های تیره و چین و چروک پوست جلوگیری کنند.

ضد آفتاب 6

علاوه بر این، اگر روی پوست خود لک دارید، ضد آفتاب های رنگی می توانند پوشش خوبی داشته باشند و پوست شما را صاف و درخشان نشان دهند.

نتیجه گیری از موارد فوق نشان می دهد که استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگی نسبت به ضد آفتاب های ساده و بی رنگ مفیدتر و برای پوست مفیدتر است.

ضد آفتاب 7

در این مقاله تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ را بررسی کردیم و گفتیم کدام نوع بهتر است استفاده شود. اگر به این موضوعات علاقه دارید، صفحه زیبایی سایت ما را از دست ندهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.