افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

سبک تابستانی باید متفاوت باشد. یک پیراهن کوتاه و یک کت، یک کت بپوشید و همیشه می توانید آن را بپوشید

  • کد خبر : 24264
سبک تابستانی باید متفاوت باشد.  یک پیراهن کوتاه و یک کت، یک کت بپوشید و همیشه می توانید آن را بپوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز تابستان فصلی است که در آن بیشتر از فصول دیگر گردش و تفریح ​​وجود دارد. بنابراین داشتن استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح ​​موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم. فراموش نکنید که استایل تابستانی باید شیک و مد روز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز تابستان فصلی است که در آن بیشتر از فصول دیگر گردش و تفریح ​​وجود دارد. بنابراین داشتن استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح ​​موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم. فراموش نکنید که استایل تابستانی باید شیک و مد روز و همچنین راحت باشد، پس بهتر است قبل از انتخاب استایل تابستانی ترندهای جذاب فصل را بشناسید. یکی از مانتوهای پرطرفدار تابستان 1402 پیراهن و کت کوتاه است، اما فراموش نکنید که این نوع لباس ها کمی متفاوت از کتانی است، کتانی ها معمولا به تنهایی پوشیده می شوند و آستین بلند دارند، در حالی که این پیراهن ها حلقه دار هستند. آستین ها و به عنوان تاپ دارای یک کت کوتاه هستند. برای ایجاد یک ظاهر تابستانی شاداب و شاد، فراموش نکنید که ویژگی های فصل را بیش از هر چیز دیگری در نظر بگیرید. واقعاً داغ است؛ بنابراین استفاده از پوشش های چند لایه جز در موارد رسمی و ضروری مورد استفاده قرار نمی گیرد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم شنل کتانی یا کنفی را انتخاب کنید زیرا این لباس ها راحت هستند و مانع گردش هوا نمی شوند.

برای تکمیل استایل تابستانی خود استفاده از اکسسوری های متناسب با فصل مانند عینک آفتابی را فراموش نکنید زیرا استایل تابستانی با اکسسوری های آن تکمیل می شود. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب تابستانی 1402 آشنا شوید.

پیراهن و ژاکت برش خورده

پیراهن و ژاکت کوتاه؛ با روند تابستانی 1402 آشنا شوید

کافتان ها و پیراهن ها همیشه جزو لباس های مد تابستانی هستند، اما جالب است بدانید که در تابستان امسال پیراهن ها و کت های برش دار یکی از ترندهای داغی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. یکی از ویژگی های مهمی که در استایل تابستانی باید به آن توجه کنیم انتخاب رنگ لباس است زیرا تابستان گرم ترین فصل سال است و خوب است با انتخاب لباس مناسب در آن احساس راحتی کنیم. پس سعی کنید برای زندگی معمولی لباس های رنگ روشن و نخی بپوشید. بنابراین، اگر می خواهید تابستان را راحت و شیک سپری کنید، بهتر است یک پیراهن کوتاه و یک ژاکت رنگ روشن انتخاب کنید تا این دو ویژگی را در کنار هم در استایل خود احساس کنید.

پیراهن و ژاکت برش خورده

پیراهن و ژاکت برش خورده

کت و شلوار جین؛ لباس غیر رسمی اما شیک

شلوار جین یکی از اقلام اصلی استایل کژوال و روزمره ماست که می توان گفت به دلیل استفاده مکرر از این شلوارها قسمت مهمی از استایل ما را پوشش می دهد. فراموش نکنید که مانتو جلویی یکی از لباس های شیک و جذاب تابستانی است که می تواند به خوبی با این شلوار ترکیب شود و در عین حال استایلی جذاب و شیک برای شما ایجاد کند. پس برای تابستان امسال بهتر است یک کت لنین جلویی را در کنار شلوار جین و شلوار کتان انتخاب کنید تا تابستانی غیررسمی و در عین حال شیک داشته باشید. فراموش نکنید که ترکیب این نوع مانتوها اگر کوتاه باشند راحتتر است، مثلاً می توانید با انواع شلوارها مانند شلوار گشاد، شلوار مامان و شلوار راسته ترکیب کنید.

پیراهن و ژاکت برش خورده

پیراهن و ژاکت برش خورده

کت لنین و شلوار مامان فیت را فراموش نکنید

کت کتی یکی از مانتوهای جذاب و پرطرفدار زنانه است که در فصل تابستان می تواند نقش مهمی در استایل شما داشته باشد، اما فراموش نکنید که ما در مورد کت های کرپ کتی صحبت نمی کنیم. زیرا این مانتوها گرم و سنگین هستند و برای تابستان و پاییز انتخاب خوبی نیستند. بنابراین کت کتان بهترین جایگزین برای این مانتوها در فصل تابستان است، پیشنهاد ما برای امسال این است که در کنار شلوار پارچه ای مامان فیت یک کت کتان دوزی هم انتخاب کنید. با انتخاب این دو مورد استایلی نیمه رسمی اما راحت خواهید داشت.

پیراهن و ژاکت برش خورده

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.