افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

ترس صهیونیست ها از نخبگان اطلاعاتی حزب الله – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 242529
ترس صهیونیست ها از نخبگان اطلاعاتی حزب الله – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این مرکز نظامی می توانست هدف گروه حزب الله لبنان در منطقه اشغالی «عربی» باشد. الارمشه» مقامات عالی رتبه حضور داشته باشند. این رسانه ها گفتند: حزب الله این را می دانست و به همین دلیل سعی کردند به اتاق […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این مرکز نظامی می توانست هدف گروه حزب الله لبنان در منطقه اشغالی «عربی» باشد. الارمشه» مقامات عالی رتبه حضور داشته باشند.

این رسانه ها گفتند: حزب الله این را می دانست و به همین دلیل سعی کردند به اتاق عملیات این مرکز و افسران حاضر در آن حمله کنند.

رژیم صهیونیستی ابزار عملیات اعراب. الارمشه او اثبات آن را یک حادثه دشوار خواند و اذعان داشت که حزب الله دقیقاً می داند چه می کند.

آنطور که این رسانه ها اعلام کرده اند، نظامیان صهیونیست که در مرکز شهر عربی مورد حمله قرار گرفتند الارمشه اعضای تیپ ششم نیروهای ذخیره حضور داشتند. کریاتی بوده است.

در ادامه، رسانه های رژیم صهیونیستی این سوال را مطرح کردند که حزب الله چگونه از حضور نظامیان رژیم صهیونیستی در ساختمانی در مرکز عربی مطلع بوده است؟ الارمشه آگاه بوده است

لازم به ذکر است که عصر امروز حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در واکنش به کشته شدن چند تن از مبارزان در عین بعل و شهابیارزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 13:15. بعد از ظهر امروز چهارشنبه 27 فروردین ماه در حمله ترکیبی با موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری مقر نظامی متجاوزین در عربستان الارمشه آنها مورد حمله قرار گرفتند که در نتیجه چندین نفر از سرنشینان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

فقدان زودتر علاوه بر این، ارتش اسرائیل در این حمله اعتراف کرد وزوز حزب الله لبنان علیه اعراب الارمشه 14 نظامی صهیونیست مجروح شدند که حال 6 نفر از آنها وخیم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.