افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

اعطای مسکن به افراد محروم توسط انجمن خیرین مسکن ساز ساخت 80 واحد مسکونی در شهریار

  • کد خبر : 242367
اعطای مسکن به افراد محروم توسط انجمن خیرین مسکن ساز ساخت 80 واحد مسکونی در شهریار

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: جواد نوری، رئیس دفتر نمایندگی ولی قانونی بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اینکه از سال 95 تاکنون 2700 واحد مسکونی در استان تهران با درآمد 15 میلیون تومانی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، گفت: در سال 95، 200 هزار و 700 واحد مسکونی در اختیار […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: جواد نوری، رئیس دفتر نمایندگی ولی قانونی بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اینکه از سال 95 تاکنون 2700 واحد مسکونی در استان تهران با درآمد 15 میلیون تومانی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، گفت: در سال 95، 200 هزار و 700 واحد مسکونی در اختیار نیازمندان قرار گرفت. توانایی این انجمن در پاسخگویی به نیازهای افراد کم درآمد و محروم، به همین دلیل توانستیم با ظرفیت انجمن خیریه مسکن، بخشی از مشکلات تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز افراد محروم و نیازمند را برطرف کنیم.

نوری: از سال 1394 به همت مجمع خیرین مسکن ساز، 2700 خانه با درآمد 15 میلیون تومانی در استان تهران به نیازمندان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: با توان انجمن خیرین مسکن ساز از سال 1394 تا امروز 2 هزار و 700 واحد مسکونی با درآمد 15 میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته است و اخیرا این مجمع ساخت 80 مسکن را آغاز کرده است. واحدهای شهریار این واحدها در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می گیرد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد: ما وظیفه داریم مشکل نیازمندان حوزه مسکن را حل کنیم و تاکنون مشکل نیازمندان در بخش ودیعه مسکن و رهن را حل کرده ایم. ارائه وام رایگان البته رسانه ای شدن این موضوع و کارکردها باعث افزایش تقاضاها می شود و البته این امکان تنها در اختیار کسانی خواهد بود که واقعاً به آن نیاز دارند.

وکیلی: از 4 هزار واحد استان تهران یک هزار و 216 واحد به بانک ها ارائه شده و تاکنون 301 واحد برای انعقاد قرارداد به بانک ها ارائه شده است.

در ادامه مهدی وکیلی معاون مسکن روستایی در این جلسه با بیان اینکه 9 بانک در پرداخت 350 میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی همکاری خوبی داشتند، گفت: از 4 هزار سهم استان تهران هزار و 216 نفر ارائه شده است. به بانک ها و تاکنون 301 واحد برای عقد قرارداد به بانک ها ارائه شده است.
وی افزود: پتانسیل پرداخت 350 میلیون تومان وام مسکن روستایی به تمامی متقاضیان و حتی بهره مندی از سهم سایر استان ها را داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.