افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسبقیان: مالک آبی های سرخ در 12 اردیبهشت مشخص می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 242299
اسبقیان: مالک آبی های سرخ در 12 اردیبهشت مشخص می شود – پرسپولیس نیوز

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: انتقال پرسپولیس و استقلال آرزوی دیرینه هواداران این دو باشگاه است. سید محمد شروین اسبقیان درباره روند واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه که بین افتخار ورزش و افتخار کشور قرار دارند در اختیار سازمان خصوصی […]

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: انتقال پرسپولیس و استقلال آرزوی دیرینه هواداران این دو باشگاه است.

سید محمد شروین اسبقیان درباره روند واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه که بین افتخار ورزش و افتخار کشور قرار دارند در اختیار سازمان خصوصی سازی است و در حال پیگیری هستند. کار. جدی اما سوم اردیبهشت به عنوان روز نقل و انتقالات تعیین شده است.

وی ادامه داد: یکی از قدیمی ترین آرزوهای هواداران این دو تیم روشن شدن عملکرد این دو باشگاه است. در دولت های گذشته با واگذاری این دو باشگاه اتفاق خاصی نیفتاد و آقای هاشمی (وزیر ورزش) به طور جدی به این موضوع می پردازند. حتی خود رئیس جمهور هم وارد این موضوع شد. اکنون که تاریخ مشخص شده سازمان خصوصی سازی قطعا این تحویل را پیگیری خواهد کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش درباره شایعات اخیر مبنی بر واگذاری استقلال به پتروشیمی و پرسپولیس به جمعی از بانک ها گفت: صحبت هایی است که در فضای مجازی انجام می شود اما تا روز انتقال یعنی 12 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. مشخص باشد که کدام تجهیزات به چه گروهی تحویل داده خواهد شد.

با توجه به این سوال که اگر این واگذاری ها به بانک و پتروشیمی انجام شود، آیا وزارت ورزش در هیات مدیره این دو باشگاه کرسی خواهد داشت یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: بگذارید این انتقال صورت بگیرد. وزیر ورزش بارها گفته است که وزارت ورزش به ویژه در مقطع فعلی به دنبال مدیریت تیم و باشگاه نیست. همانطور که دیدید امروز من در رای گیری شرکت نکردم، سرنوشت انتخابات را ورزشکاران و اعضای مجمع رقم زدند. ما به دنبال داشتن هیات مدیره و دخالت در این موارد نیستیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکید بر این است که وزیر ورزش معتقد است مدیریت ورزشی باید توسط ورزشکاران انجام شود.

وی درباره روند نوسازی ورزشگاه آزادی نیز گفت: آنچه برای مجوز حرفه ای در ورزشگاه لازم است توسط وزیر ورزش پیگیری می شود و امیدوارم این بازسازی با جدیت انجام شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)