افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

به جای ضد آفتاب از چوب ضد آفتاب استفاده کنید. معرفی سه محصول آرایشی جدید که کار شما را آسان می کند!

  • کد خبر : 24228
به جای ضد آفتاب از چوب ضد آفتاب استفاده کنید.  معرفی سه محصول آرایشی جدید که کار شما را آسان می کند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز به یاد داشته باشید که جدیدترین آرایش یا سبک زندگی سالم نیاز به محصولات مناسب و پرطرفدار دارد، بنابراین پیشنهاد ما به شما قبل از خرید محصولات آرایشی مانند ضد آفتاب برای تابستان این است که به دنبال ترندهای آرایشی و برندهای با کیفیت باشید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز به یاد داشته باشید که جدیدترین آرایش یا سبک زندگی سالم نیاز به محصولات مناسب و پرطرفدار دارد، بنابراین پیشنهاد ما به شما قبل از خرید محصولات آرایشی مانند ضد آفتاب برای تابستان این است که به دنبال ترندهای آرایشی و برندهای با کیفیت باشید. ترندهای آرایشی 2023 آنها یکی از رنگارنگ ترین و درخشان ترین آرایش های تاریخ و نمادی از تغییر نگرش پس از دوران کرونا هستند. به نوعی می توان گفت که آرایش جدید برای سال جدید نیاز به کنار گذاشتن محدودیت ها و چارچوب های تعیین شده در روتین های آرایش دارد. اما نکته مهم و جالب در آرایش مد، استفاده از ترفندهای آرایشی به جای آرایش های سنگین است، مثلا زمانی که برای بیرون رفتن آماده می شوید، می توانید به جای ضد آفتاب از کرم ضد آفتاب چوبی استفاده کنید تا آماده شدن راحت تر شود. ; یا بعد از زدن ریمل از شامپو برای مژه های خشک استفاده کنید تا آرایشی ماندگار داشته باشید. بنابراین بله، همانطور که ممکن است حدس زده باشید، آرایش سنگین با پایه های لایه ای از مد افتاده است و باید آن را کنار بگذارید.

آرایش طبیعی علاوه بر اینکه بسیار جذاب است، می تواند زیبایی طبیعی صورت شما را به رخ بکشد. روندهای جدید باعث می شود افراد بیشتری به فکر سلامت پوست خود باشند و علاوه بر لوازم آرایشی باکیفیت، محصولات مراقبت از پوست را نیز خریداری کنند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین محصولات آرایشی 1402 آشنا شوید.

استفاده از چوب ضد آفتاب Shiseido به جای ضد آفتاب

یکی از ترفندهای آرایشی سال جدید می تواند استفاده از چوب ضد آفتاب به جای کرم ضد آفتاب باشد. حال اگر به دنبال یک ریبای با کیفیت برای تابستان خود هستید، بهتر است کرم ضد آفتاب ریبی شیسیدو را تهیه کنید. بهترین گزینه برای حمل در کیف شما، این چوب ضد آفتاب است که به راحتی برای صورت و بدن قابل استفاده است. ضد آفتاب شیسیدو بافتی بسیار سبک و نامرئی دارد به همین دلیل می توان از آن در زیر و یا روی آرایش استفاده کرد. در تهیه آن از تکنولوژی سینکروشیلد استفاده شده است به گونه ای که تاثیر این کرم در تماس با آب و آفتاب چندین برابر می شود تا با این کرم به راحتی وارد آب شوید. این محصول با دارا بودن SPF50 بیشترین محافظت را از پوست در برابر نور خورشید می کند، از سوختن پوست جلوگیری می کند و در عین حال پوست را به خوبی مرطوب می کند.

نوار ضد آفتاب

نوار ضد آفتاب

شامپو خشک مژه مک; آرایش حرفه ای و دائمی

شاید نام شامپو برای مژه های خشک کمی عجیب به نظر برسد یا کمتر شنیده باشید، اما جالب است بدانید که این محصول آرایشی پرکاربرد یکی از رازهای داشتن ظاهری زیبا و جذاب است. شامپو خشک مژه برای احیا، حالت دهنده و طراوت ریمل استفاده می شود. وقتی ریمل میزنید، مژه های شما بعد از چند ساعت حالت خود را از دست می دهند، اما استفاده از شامپوی خشک مژه روی ریمل، ریمل را صاف و مژه ها را دوباره شانه می کند، گره مژه ها را شل می کند و حجم و طول مژه ها را افزایش می دهد، مژه ها فر می شوند و بلند شده، رنگ مژه ها تیره شده و نمی ریزند.

نوار ضد آفتاب

نوار ضد آفتاب

رژگونه مایع شارلوت تیلبری; گونه هایی طبیعی و جذاب داشته باشید.

یکی از محصولات آرایشی شیک که اکثر آرایشگران از آن استفاده می کنند رژگونه است، این رژگونه نسبت به نوع پودری آن طبیعی و ماندگارتر است و به همین دلیل این نوع رژگونه را برای تابستان امسال پیشنهاد می کنیم. رژگونه شارلوت تیلبری رنگی نرم و طبیعی به گونه ها می دهد و مانند هایلایتر می درخشد. رنگدانه های روشن کننده در این محصول جلوه ای درخشان به پوست می بخشد. اپلیکاتور صاف رژگونه را به خوبی روی پوست قرار می دهد و حتی برای پوست های حساس هیچ آسیبی ایجاد نمی کند.

نوار ضد آفتاب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.