افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

خیانتکار صیغه خود را کشت / صبح امروز از اعدام به سلول بازگشت + جزئیات

  • کد خبر : 242258
خیانتکار صیغه خود را کشت / صبح امروز از اعدام به سلول بازگشت + جزئیات

به گزارش رکنا، 21 آبان 1395 خانواده زن جوانی نگران و آشفته با مراجعه به پلیس تهران اعلام کردند که دختر 29 ساله آنها ساعت 19:30 دیروز از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. در همان زمان بود که یکی از نگهبانان کیف دختر گمشده را در جاده کرج پیدا کرد و به پلیس […]

به گزارش رکنا، 21 آبان 1395 خانواده زن جوانی نگران و آشفته با مراجعه به پلیس تهران اعلام کردند که دختر 29 ساله آنها ساعت 19:30 دیروز از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

در همان زمان بود که یکی از نگهبانان کیف دختر گمشده را در جاده کرج پیدا کرد و به پلیس اطلاع داد. با حضور خانواده زن جوان در کلانتری مشخص شد تمامی محتویات کیف سالم بوده و تنها گوشی موبایل وی مفقود است.

كارآگاهان پليس تحقيقات خود را آغاز كردند و دوستان مينا را مورد بازجويي قرار دادند و به پليس گفتند كه او چند سالي بود كه علاقه زيادي به ازدواج داشت و با ازدواج بقيه دوستانمان افسرده مي شد. تازه با مرد جوانی آشنا شدم که زن و بچه دارد، روزی که از خانه خارج شد به ما پیام داد که با آرش به مسافرت می رود و ممکن است چند روزی به خانه برنگردد.

همین کافی بود تا کارآگاهان به دنبال سرنخ های جدید غریبه را شناسایی و دستگیر کنند. متهم ابتدا هیچ یک از اتهامات وارده را نپذیرفت و منکر آشنایی با این زن جوان شد اما با دیدن اسناد و مدارک پلیس در مقابل چشمانش لب به اعتراف گشود.

متهم در اعترافات وحشتناکی در پلیس به زن جوان گفت آدم کشی و جسد خود را در آبهای اتوبان تهران – کرج رها کرد، تیم تحقیق وارد عمل شد و پس از چند ساعت جسد زن جوان در محل اعلام شده از سوی قاتل کشف شد.

متهم در بازجویی های خود به بازپرس ویژه قتل گفت: من و مینا 2 سال پیش در یک مهمانی خانوادگی با هم آشنا شدیم، او بارها از من درخواست ازدواج کرد با اینکه می دانست زن و فرزند دارم اما وقتی متوجه علاقه ام به من شد. او شد، من پیشنهاد ازدواجش را پذیرفتم و یک سال با هم ازدواج کردیم.

متهم در ادامه گفت: در طول سال جاری مبالغ زیادی از من دریافت کرده و هر بار به من قول می داده که پولم را پس خواهد داد اما زمانی که مبلغ بدهی او نزدیک به 50 میلیون تومان شد، به دنبال او رفتم. ماشین شب جنایت.” بیا با هم صحبت کنیم که با هم اختلاف پیدا کردیم و مینا مرا تهدید کرد و با همسر و پسرم بدرفتاری کرد، یک دفعه عصبانی شدم، کنار جاده ایستادم، از ماشین پیاده شدم. ، لبام از عصبانیت سفید شده بود، یه دفعه نفهمیدم چی شد، در پشتی رو باز کردم و روسری رو دور گردنش پشت سرش حلقه کردم و خفه اش کردم. وقتی نفسش قطع شد به خودم آمدم و. گفت حالا با این جنازه چه کنم؟ ایستادم و جسدش را در آب گذاشتم، کیفش را در محله وارد انداختم، موبایلش را شکستم و به آب انداختم تا نیفتد. ردی از خودم به جا بگذارم

با اعترافات وحشتناک این قاتل تهرانی، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و بر اساس رای قاضی و تایید دیوان عالی کشور، برای وی حکم قصاص صادر و مقرر شد. آی تی. او در صبح روز نهم فروردین ماه اعدام خواهد شد. اجرا مه امروز صبح در حالی که مرد جوان در یک قدمی چوبه دار با کمک تیم صلح و آشتی دادسرای امور جنایی تهران از اولیای دم مهلت ۲۰ روزه خواست تا خانواده این زن جوان با دریافت مهریه موافقت کنند و او را ببخشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.