افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

افزایش 300 درصدی مشارکت مردمی در تعداد 100 امام جماعت تامین 239 سرپناه برای اعضای خانواده

  • کد خبر : 242163
افزایش 300 درصدی مشارکت مردمی در تعداد 100 امام جماعت تامین 239 سرپناه برای اعضای خانواده

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: حامد حاجی، مدیر حساب 100 امام در بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اینکه حساب 100 امام خمینی یک حساب واحد و متمرکز است، گفت: به لطف خدا مشارکت مردم در کمک به 100 امام در سال گذشته افزایش یافته است، بنابراین این مشارکت و این کمک […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: حامد حاجی، مدیر حساب 100 امام در بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اینکه حساب 100 امام خمینی یک حساب واحد و متمرکز است، گفت: به لطف خدا مشارکت مردم در کمک به 100 امام در سال گذشته افزایش یافته است، بنابراین این مشارکت و این کمک ها در سال گذشته 300 درصد نسبت به 1401 رشد داشته است.

مشارکت و مشارکت مردم در حساب 100 امام در استان تهران 300 درصد افزایش یافت و سال گذشته میزان وجوه نقدی که توسط خیرین به این حساب واریز شده بود 5.5 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه حساب 100 فقط یک شماره حساب برای تمام استان هاست و متولی آن نماینده ولی قانونی در بنیاد مسکن است، ادامه داد: سال گذشته با مشارکت مردم و خیرین مشارکت و مشارکت مردم در حساب 100 امام در استان تهران 300 درصد افزایش یافت و سال گذشته میزان وجوه نقدی که توسط خیرین به این حساب واریز شده بود 5.5 میلیارد تومان بود.

وی افزود: البته کمک های مردمی به حساب 100 امام تنها نقدی نیست، بلکه به صورت غیرنقدی نیز هست: 3 هزار متر مربع زمین به ارزش 30 میلیارد تومبه به بنیاد مسکن اهدا شد که از این میزان 239 نفر. پناهگاه ها ساخته شد. برای مذهبی ها پیش بینی شده بود و 30 واحد روستایی برای محروم ترین ها ساخته شد.

خیرین مسکن ساز با مراجعه به دفاتر بنیاد مسکن با استفاده از دستگاه پوز تعبیه شده مشارکت خود را نشان می دهند. این اقدام باعث کاهش هزینه مسکن نیز می شود.

حاجی افزود: با کمک مردم و مجمع خیرین خانه سازان موفق به ساخت خانه شدیم. به همین منظور خیرین مسکن ساز با مراجعه به دفاتر بنیاد مسکن با استفاده از دستگاه پوز تعبیه شده مشارکت خود را نشان می دهند. این اقدام باعث کاهش هزینه مسکن نیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد برخی از خیرین ساخت و ساز مسکن علاوه بر تامین نیروی کار رایگان در پروژه های عمرانی بنیاد مسکن و انجام پروژه ها، برخی خدمات مهندسی رایگان و حتی مصالح ساختمانی رایگان نیز می توانند قیمت را کاهش دهند. کمک مسکن.

وی گفت: برای استفاده از منابع حساب 100 امام 6 فقره تعریف شده است که شامل تجهیز منازل مستضعفان، تعمیر منازل نیازمندان، پرداخت بخشی از رهن و اجاره بهای مستاجران و تاکنون منابع از حساب 100 امام در موارد زیادی استفاده شده است.

100 حساب امام در پروژه های سرمایه گذاری لحاظ نمی شود. تلاش ما این بوده است که خانه هایی برای محرومان بسازیم و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

حاجی در پاسخ به این سوال که آیا مبالغی که به حساب 100 ایمان واریز می شود سرمایه گذاری می شود؟ وی تاکید کرد: تعداد 100 آهنربا در طرح های سرمایه گذاری لحاظ نشده است. تلاش ما این بوده است که خانه هایی برای محرومان بسازیم و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.