افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مانتوهایی که همیشه مد هستند / به عنوان یک زن مدرن باید حداقل دو تا از آنها داشته باشید

  • کد خبر : 241837
مانتوهایی که همیشه مد هستند / به عنوان یک زن مدرن باید حداقل دو تا از آنها داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها همه دوست دارند در جامعه شیک و آراسته ظاهر شوند، زیرا به هر حال ظاهر و استایل شما باعث می شود که افراد یک سری تعصبات را نسبت به شما داشته باشند، مثلاً اگر همیشه کفش های مد روز می پوشید، البته در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها همه دوست دارند در جامعه شیک و آراسته ظاهر شوند، زیرا به هر حال ظاهر و استایل شما باعث می شود که افراد یک سری تعصبات را نسبت به شما داشته باشند، مثلاً اگر همیشه کفش های مد روز می پوشید، البته در People. فکر کنید شما فردی به روز هستید که مدام مد را دنبال می کنید و اطلاعات زیادی در این زمینه دارید یا حتی در مورد رنگ ها، مثلاً اگر لباس آبی را انتخاب می کنید، به نظر دیگران، شما یک فردی متعهد، کوشا و قابل اعتماد، بنابراین اگر کارمند هستید، استفاده از این رنگ در مقابل مشتریان عالی به نظر می رسد.

بنابراین دانستن ترندها و البته داشتن اطلاعات در مورد یکسری موارد مانند روانشناسی رنگ ها می تواند در شیک نشان دادن شما در مقابل دیگران بسیار موثر باشد، اما در این بین باید اطلاعاتی در مورد ویژگی های ظاهری خود نیز داشته باشید. برای توجه به دنبال لباس مناسب به سراغ آن ها بروید، مثلا اگر شکم دارید به دنبال ملحفه های مناسب برای خانم های شکم دار باشید تا بتوانید از آن ها برای پنهان کردن شکم خود استفاده کنید بدون اینکه حتی نیم کیلو وزن کم کنید. ، پس می توان گفت استایل خوب عیوب بدن شما را اصلاح می کند. حال در این مطلب برای دانستن ترندها و مد روز بودن می خواهیم مانتوهایی را که همیشه مد هستند را به شما معرفی کنیم تا با داشتن آن ها در کمد تا آخر روز خوش تیپ شوید. پس با ما همراه باشید

مانتو و کاغذ سفید همیشه دست شما را نگه می دارد.

یکی از مانتوهایی که همیشه مد بوده و خواهد بود مانتو یا بلوز سفید است زیرا با داشتن این مدل مانتو و بلوز می توانید سایر لباس ها را با مانتو خود ترکیب کنید و البته به آن حالت دهید. از رنگ های مختلف استفاده کنید و از آنجایی که سفید یک رنگ خنثی است، برای بقیه استایل خود از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

در ضمن از آنجایی که این رنگ روشن است برای فصل بهار و تابستان مناسب است زیرا باعث می شود گرمای هوا را کمتر احساس کنید و البته استایلی مناسب برای شما در این فصول ایجاد می کند. همچنین می توانید با داشتن یک کت نخی سفید و ترکیب آن با رنگ های موجود در محدوده آن استایل تک رنگ ایجاد کنید.

مانتوهایی که همیشه مد هستند

مانتو یکی از آن لباس هایی است که در همه جا چه رسمی و چه اسپرت می توان آن را پوشید.

امروزه خانم های شیک پوش و شیک پوش حداقل یک مانتو در کمد لباس خود دارند، زیرا متوجه شده اند که این مانتو می تواند بسیار کاربردی باشد و می دانند چه زمانی و کجا می توان آن را پوشید و چه خوب است که این مدل مانتو پسران متفاوتی دارد. ، از رسمی گرفته تا کژوال و اسپورت، یعنی تقریباً برای هر موقعیتی می توانید آنها را بپوشید و بدرخشید.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید آن را برای مهمانی یا مراسم یا حتی یک قرار رسمی بپوشید، می توانید آن را با کفش های پاشنه بلند و البته شلوار پارچه ای بپوشید و اگر آن را برای یک جلسه دوستانه در کافه یا استایل خیابانی انتخاب می کنید. ، کت. اسپرت است و می توانید آن را با مانتو و شلوار جین ترکیب کنید و از زیبایی خود نهایت لذت را ببرید.

مانتوهایی که همیشه مد هستند

کت های جلو باز شما را برای انتخاب باز می گذارد.

مانتوهای باز از زمانی که وارد دنیای مد شده اند طرفداران زیادی پیدا کرده اند و هنوز هم مد هستند و کت های کتی نیز از انواع مانتوهای باز محسوب می شوند، اما کت های باز دارای طرح های بسیار متنوعی هستند. و رنگ ها مثلاً می توانید مانتو جلوی باز انتخاب کنید، برای رفتن به عروسی حریر بپوشید و برای استایل های خیابانی شلوارک و شلوار بچه دار بپوشید با شلوار جین یا حتی کفش پاشنه بلند و زیبا به نظر برسید، البته خیلی مهم است. برای پوشیدن لباس مناسب زیر آن با استایل خود.

مانتوهایی که همیشه مد هستند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.