افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

شال یا روسری؟ به نظر شما کدام یک از این دو اکسسوری برای شما و فرم صورتتان مناسب تر است؟

  • کد خبر : 24181
شال یا روسری؟  به نظر شما کدام یک از این دو اکسسوری برای شما و فرم صورتتان مناسب تر است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بارها برای همه خانم ها پیش آمده که در انتخاب شال یا روسری برای محیط های مختلف شک داشته باشند یا اینکه کدام یک به آنها بیشتر می آید. پس می توان گفت انتخاب شال و روسری برای خانم ها یکی از سخت ترین انتخاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بارها برای همه خانم ها پیش آمده که در انتخاب شال یا روسری برای محیط های مختلف شک داشته باشند یا اینکه کدام یک به آنها بیشتر می آید. پس می توان گفت انتخاب شال و روسری برای خانم ها یکی از سخت ترین انتخاب هاست. اینکه برای هر لباس چه نوع شال یا روسری انتخاب کنید و برای هر مناسبت چه نوع لباسی مناسب است، یکی از چالش برانگیزترین انتخاب ها برای خانم هاست. البته فراموش نکنید که علاوه بر این مسائل باید به فرم صورت خود نیز توجه کنید که کدام یک برای صورت شما مناسب تر است. از آنجایی که بسیاری از ما نمی دانیم کجا و با چه لباسی باید شال بپوشیم یا کجا و با چه لباسی روسری بپوشیم. گاهی فکر می کنیم شال گزینه بهتری است یا اینکه روسری ساتن ابریشمی برای همه لباس ها گزینه مناسبی نیست. اگرچه باید بدانید که هیچ کدام از این دو بهتر یا بدتر نیستند، اما هر کدام برای یک سبک و نوع پوشش مناسب ترند.

البته همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم در انتخاب شال و روسری باید رنگ پوست، فرم صورت و نوع آرایش را نیز در نظر بگیرید، در غیر این صورت نتیجه خوبی نخواهید گرفت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با چند مدل شال و روسری مناسب استایل شما آشنا شوید.

شال یا روسری

روسری بزرگ یا روسری کوچک؛ کدام یک به سبک شما می آید؟

روسری ها تنوع زیادی دارند و این تنوع شامل تفاوت سایز آنها نیز می شود، بنابراین اگر از شما سوال شده است که کدام روسری مینی بهتر است یا روسری ساتن بزرگ ابریشم، باید بگوییم که بهتر است استایل رسمی و کلاسیک داشته باشید. . از روسری های ابریشمی بزرگ استفاده کنید، اما اگر مانتو را با نخ نخی یا ون ست کرده اید، یک روسری مینی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته فراموش نکنید که این قوانین به معنای نه مطلق نیست، بلکه می توانید روسری های رسمی و بلند را در استایل های نیمه رسمی بپوشید، فقط کافی است موارد دیگر را بر این اساس ترکیب کنید.

شال یا روسری

شال یا روسری

شال یا روسری؟ روسری را فراموش نکنید، روسری نیست!

اول از همه به یاد داشته باشید که به طور کلی شال از روسری اسپرت تر و غیر رسمی تر است و روسری شما را رسمی تر نشان می دهد. اما این اصل بسته به طرح دار بودن یا نبودن روسری و همچنین نحوه و مدلی که شال را روی سر می بندید می تواند تغییر کند. به عنوان یک نکته کلی فراموش نکنید که اگر صورتتان پر است، شال به شما می آید و اگر صورت لاغری دارید، برعکس بهتر است روسری بپوشید. بنابراین، برای اینکه صورت خود را لاغرتر یا پرتر نشان دهید، فقط اکسسوری مناسب را انتخاب کنید.

شال یا روسری

شال یا روسری

شال مناسب برای استایل رسمی و کلاسیک; مجبور نیستید روسری سر کنید

حال اگر با توجه به نکات گفته شده در قسمت قبل متوجه شدید که شال بیشتر از روسری به شما می آید، بهتر است حتی برای لباس های رسمی و کلاسیک خود از شال استفاده کنید. البته فراموش نکنید که شال های ساده و نخی گزینه مناسبی برای این مدل ها نیستند، بنابراین بهتر است برای داشتن استایل رسمی تری از شال های حریر، دوزی یا توری استفاده کنید. بنابراین این ایده که شال استایل شما را اسپرت و روزمره می کند، کاملا درست نیست زیرا شما به جای شال، شال دارید!

شال یا روسری

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.