افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حمله موفقیت آمیز حزب الله لبنان به خودروی نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 241728
حمله موفقیت آمیز حزب الله لبنان به خودروی نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از ورود یک خودروی نظامی به پایگاه اسرائیلی خبر داد. موتولا ما قصد داشتیم که سرنشینان آن کشته و زخمی شوند. خبرنگار المیادین نیز در جنوب لبنان حمایت کردن یک پایگاه نظامی بود متولی هدف شلیک مستقیم اسرائیل از لبنان قرار گرفت. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از ورود یک خودروی نظامی به پایگاه اسرائیلی خبر داد. موتولا ما قصد داشتیم که سرنشینان آن کشته و زخمی شوند.

خبرنگار المیادین نیز در جنوب لبنان حمایت کردن یک پایگاه نظامی بود متولی هدف شلیک مستقیم اسرائیل از لبنان قرار گرفت.

حزب الله لبنان دیروز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به سه خودرو در شهرک های عین بیانیه ای صادر کرد. بعل“و”شهابیااو آن را در جنوب لبنان اعلام کرد.

اداره اطلاعات جنگ حزب الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوب و به ویژه حملات به شهرک‌ها. همان بعل و شهابیا و عینی ماندن در غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 19:25 روز سه شنبه 26 فروردین 1393 در مقر لشکر 769 شرق در اقدامات شیمون آنها با موشک های کاتیوشا مورد حمله قرار گرفتند.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوب به ویژه حملات به شهرک‌ها. همان بعل و شهابیا و عینی ماندن در غیرنظامیان رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 7:30 بعدازظهر امروز سه شنبه 26 فروردین 1393، مقر یگان مراقبت هوایی گارنت انجام دادن آنها با راکت و سلاح های توپخانه ای حمله کردند.

رسانه عبری زبان نیز از منبع: آمدن زنگ در “گارنت»، «صفصوفه» و «اقدامات شیمونآنها در شمال سرزمین های اشغالی گزارش دادند.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که این پنجمین بار در طول روز جاری است که زنگ خطر در مناطق مختلف به صدا درآمده است. الجلیل چیز های دیگر در شمال سرزمین های اشغالی شنیده می شود.

حزب الله لبنان نیز به طور جداگانه اعلام کرد که دو مبارز مقاومت اسلامی لبنان به ناممحمود ابراهیم فضل الله» (شادی) در سال 1354 از اهالی شهر به دنیا آمد.جشن«در جنوب لبنان و «محمد حسین مصطفی شهری“(جابر) در سال 1994 از اهالی شهر متولد شد”شهابیادر جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیدند.

در ادامه خبرنگار المیادین از حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک های «.یارون“و”گارنت سراو آن را در جنوب لبنان اعلام کرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی که به انزوای عمیق فزاینده بین بین المللی رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت عدم تغییر سیاست های کابینه اسرائیل، همکاری با آمریکا و دیگر متحدان این رژیم امکان پذیر نخواهد بود. روند وجهه تل آویو در جهان را خدشه دار می کند.

این گزارش حاکی از منزوی شدن رژیم اشغالگر است بین المللی رخ می دهد تاکید کرد که این انزوا اگر اگر اسرائیل سیاست‌های خود را تغییر ندهد، پایان نخواهد یافت.

اوزی شیوع وزیر قبل از امور داخلی و عضو سابق هستند رژیم صهیونیستی در مقاله خود در این روزنامه به همکاری آمریکا و متحدانش با تل آویو اشاره کرده است. تاکید کرد که این همکاری دائمی نیست و فقط در مواقع بحرانی رخ می دهد. اسرائیل نمی تواند خود را گول بزند و تصور کند که همیشه می تواند روی این همکاری ها حساب کند، اسرائیل به سرعت از دست دادن اعتبار بین المللی او خودش در دنیاست.

هاآرتص به تحریم بین بین المللی عربی علیه رژیم صهیونیستی و تاکید کرد این باعث شده است که بسیاری از شرکت های مهم بین المللی قطع رابطه با تل آویو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.