افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بیش از 3 میلیون زائر از یادمان شهدای استان کرمانشاه بازدید کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 241551
بیش از 3 میلیون زائر از یادمان شهدای استان کرمانشاه بازدید کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سرهنگ یونس عزیزی گفت برو وی به خبرنگار مهر گفت: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاح اردوهای راهیان نور همزمان با سالروز عملیات بازیدراز آغاز می شود. و افزود: به این ترتیب سال گذشته 44 هزار و 454 نفر در این مراسم سالگرد عملیات بزیدراز شرکت کرده […]

سرهنگ یونس عزیزی گفت برو وی به خبرنگار مهر گفت: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاح اردوهای راهیان نور همزمان با سالروز عملیات بازیدراز آغاز می شود.

و افزود: به این ترتیب سال گذشته 44 هزار و 454 نفر در این مراسم سالگرد عملیات بزیدراز شرکت کرده و به ارتفاعات صعود کردند. سرپل ذهاب بالا رفتند که نسبت به سال های قبل با استقبال مردم مواجه شد.

دبیر قرارگاه پیامبر اکرم (ص)پ) کرمانشاه تصریح کرد: طی یک سال گذشته و پس از افتتاح اردوهای راهیان نور، طبق برنامه ریزی های انجام شده اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب اعزام شدند که طی آن 86 هزار و 709 نفر به راهیان نور اعزام شدند. اردوگاه ها

وی ادامه داد: بر اساس آمار سال گذشته 141 هزار و 955 نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در این مدت 288 هزار و 399 نفر در مراکز مسکونی استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه دارای هشت بقعه دفاع مقدس از جمله یادمان مرصاد، شهدای پاوه، شهید بهشتی، اوایل سحرشیرودی، ابوذر و … که در مجموع 3 میلیون و 334 هزار و 820 نفر به صورت کاروانی و شخصی از این بناها بازدید کردند.

و افزود: یاد و خاطره شهدای مرصاد در صدر پر است. بیشترین بازدید آثار دفاع مقدس در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: امسال نیز در سالروز عملیات بزیدراز پیش بینی می شود 45 هزار نفر در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در این مراسم شرکت کنند. بعدازظهر یاد و خاطره شهید شیرودی و شهدای بزیدراز گرامی داشته می شود. 23 اردیبهشت و صعود به ارتفاعات بزیدراز در صبح روز 23 اردیبهشت انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.