افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مدارس این شهرها فردا تعطیل است

  • کد خبر : 241537
مدارس این شهرها فردا تعطیل است

به گزارش خبرآنلاین، مجید محبی سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: با تصمیم مرکز مدیریت بحران مدارس شهرستان های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند. با توجه به احتمال طغیان رودخانه های محلی و طغیان جاده ها، فردا امدادرسانی نمی شود. وی گفت: با توجه به اخطار قرمز […]

به گزارش خبرآنلاین، مجید محبی سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: با تصمیم مرکز مدیریت بحران مدارس شهرستان های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند. با توجه به احتمال طغیان رودخانه های محلی و طغیان جاده ها، فردا امدادرسانی نمی شود.

وی گفت: با توجه به اخطار قرمز هواشناسی و وجود بارش های بسیار شدید و تگرگ، وزش باد شدید با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت، احتمال تمدید تعطیلی مدارس شهرهای مختلف استان تا فردا در نظر گرفته نشده است. دور از انتظار

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان روز سه شنبه بارندگی در 117 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان ثبت شد و بیشترین میزان بارندگی در شهرستان زرآباد 120 میلی متر بود.

محسن حیدری افزود: همچنین در نیکشهر 36.7 میلی متر، توتن 52، نیکشهر 5.6، زاهدان 5.6، سراوان 12 و دلگان 39 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و کوه های مرکزی، در دریا و سواحل رگبار و طوفان، در سایر نقاط استان بارش باران، گاهی رگبار باران پیش بینی می شود. و رعد و برق، تگرگ، بادهای موقتی شدید و کاهش دما وجود داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه در استان و دریا بارش های پراکنده و رعد و برق با احتمال تگرگ و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

حیدری افزود: تا ظهر فردا وزش باد شدید و مواج دریا در دریا وجود دارد و در این مدت شرایط دریا برای هیچ نوع عملیات دریایی مناسب نیست.
توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات، کوهنوردی و فعالیت های دریایی خودداری کنند و در فصول بارندگی از اقامت و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

ورود سامانه جدید بارشی به سیستان و بلوچستان علاوه بر تعطیلی برخی مدارس این استان باعث مسدود شدن 6 محور فرعی و قطع راه های ارتباطی 35 روستای شهرستان قصرقند شده است.

تاکنون تلفات جانی و تصادفی بر اثر بارندگی و طغیان رودخانه های محلی گزارش نشده است.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.