افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

توسعه دهندگان Solana به روز رسانی 1.17.31 را برای حل تراکم شبکه خود منتشر کردند

  • کد خبر : 241347
توسعه دهندگان Solana به روز رسانی 1.17.31 را برای حل تراکم شبکه خود منتشر کردند

توسعه دهندگان Solana به روز رسانی جدیدی به نام v1.17.31 برای شبکه اصلی بتا منتشر کرده اند تا مشکل ازدحام شبکه را برطرف کند. به گزارش Mehen Blockchain، به روز رسانی v1.17.31 در تاریخ 12 آوریل (24 آوریل) منتشر شد و اکنون پس از 3 روز آزمایش در دسترس تمامی اعتبار سنجی ها قرار گرفته […]

توسعه دهندگان Solana به روز رسانی جدیدی به نام v1.17.31 برای شبکه اصلی بتا منتشر کرده اند تا مشکل ازدحام شبکه را برطرف کند.

به گزارش Mehen Blockchain، به روز رسانی v1.17.31 در تاریخ 12 آوریل (24 آوریل) منتشر شد و اکنون پس از 3 روز آزمایش در دسترس تمامی اعتبار سنجی ها قرار گرفته است.

این آپدیت بخشی از مشکلات شلوغی شبکه سولانا را حل می کند و آپدیت دیگری با نام v1.18 در آینده برای رفع مشکلات باقی مانده منتشر خواهد شد. به روز رسانی v1.17.31 بیشتر بر روی بهبود ازدحام شبکه و مشکلات ناشی از افزایش ناگهانی علاقه باز تمرکز دارد. برخی از پیشرفت های کلیدی در این به روز رسانی عبارتند از:

  • بسته‌های حمل‌ونقل موجود یا محدود را در مقابل بسته‌های بدون انبار نمایش دهید
  • استفاده از smallvec برای ادغام بخش های کوچک در یک قطعه quic (صرفه جویی در حافظه)
  • فیلتر حمل و نقل BankingStage
  • کاهش حداقل جریان در هر 100 میلی ثانیه برای گره های سهامدار

Anza، یکی از توسعه‌دهندگان Solana، از اعتبارسنجی‌ها خواسته است که این به‌روزرسانی را تنها زمانی نصب کنند که کمتر از 5 درصد از توکن‌های سهام معوق هستند. «غیرفعال» در Solana به اعتبارسنجی‌های غیرفعال اشاره دارد، و درصد به کل توکن‌های شرط‌بندی شده اعتبارسنجی‌های آفلاین اشاره دارد. بنابراین، از اعتبارسنجی‌ها خواسته می‌شود که این به‌روزرسانی را فقط زمانی نصب کنند که کمتر از 5 درصد از اعتبارسنجی‌های شبکه غیرفعال شده باشند.

شبکه Solana تقریباً یک هفته در بحبوحه افزایش فعالیت شبکه و تقاضا برای میم کوین های آن با مشکلات ازدحام مواجه شد. در این مدت، نرخ شکست تراکنش به 75 درصد افزایش یافت. در حالی که توسعه دهندگان در حال کار بر روی رفع مشکل بودند، یکی از بنیانگذاران Solana اشاره کرد که مشکلات فعلی آن فقط یک باگ نرم افزاری است و مشکلی اساسی در کل شبکه نیست.

بنیاد سولانا دلایل متعددی را برای مشکلات تراکم شبکه فعلی ذکر کرده است. از جمله این مشکلات می توان به تقاضای زیاد فضای بلوک سولانا و تاخیر در اجرای آپدیت های قبلی اشاره کرد. آستین فدرا، مدیر استراتژی در بنیاد سولانا، اظهار داشت که توسعه دهندگان از ابتدا در تلاش برای حل این مشکلات بودند، اما تقاضای شبکه از آنها پیشی گرفت.

با این حال، توسعه دهندگان Solana یک سری به روز رسانی برای رفع این مشکلات ایجاد کردند که اولین مورد امروز برای توسعه دهندگان منتشر شد. شایان ذکر است که قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته حدود 10 درصد رشد داشته و به محدوده 154 دلار رسیده است.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-04-15 13:29:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.