افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

گلسیانی: می خواهم نماینده خوبی برای پرسپولیس در یورو جام باشم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 241277
گلسیانی: می خواهم نماینده خوبی برای پرسپولیس در یورو جام باشم – پرسپولیس نیوز

گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس از انگیزه زیادش برای حضور در جام ملت های اروپا به همراه تیم کشورش خبر می دهد. گئورگی گلسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس همراه با ملی پوشان کشورش موفق شد برای اولین بار به جام ملت های اروپا راه پیدا کند و به همراه سایر ملی پوشان گرجستان باید در مهمترین […]

گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس از انگیزه زیادش برای حضور در جام ملت های اروپا به همراه تیم کشورش خبر می دهد.

گئورگی گلسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس همراه با ملی پوشان کشورش موفق شد برای اولین بار به جام ملت های اروپا راه پیدا کند و به همراه سایر ملی پوشان گرجستان باید در مهمترین بازی ملی شرکت کند. مسابقات قاره اروپا در ماه ژوئن.

گلسیانی که کلید راه حل پرسپولیس می داند و گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده امیدوار است با پرسپولیس دوباره قهرمان شود.

اول از همه به همراه گرجستان در مورد صعود به جام ملت های اروپا صحبت کنیم.
فکر می کنم این یک لحظه تاریخی و ویژه برای من و کشورم بود. ما خیلی تلاش کرده ایم تا یکی از تیم های حاضر در مرحله نهایی جام ملت های اروپا باشیم و شایستگی خود را ثابت کنیم. خیلی خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد و حالا می توانیم با بزرگان فوتبال اروپا رقابت کنیم. مسابقات یورو فستیوال ستاره های اروپایی دنیای فوتبال هستند و من بسیار خوشحالم که می توانم در یک تورنمنت بزرگ با آنها شرکت کنم و نامم را در بین ستاره ها داشته باشم. برای این مسابقات انگیزه زیادی دارم و برای شروع مسابقات لحظه شماری می کنم. حضور در جام ملت های اروپا برای مردم ما فوق العاده بود و به تیم کشورشان افتخار می کنند. می خواهم در بهترین فرم خودم باشم و در فهرست نهایی گرجستان برای یورو حضور داشته باشم. من تنها بازیکنی از لیگ ایران هستم که به جام ملت های اروپا می روم و بسیار خوشحالم که نماینده پرسپولیس هستم. می خواهم در این مسابقات خودم را نشان دهم و به همین دلیل باید در بهترین شرایط به مسابقات بروم.

بازی با ملوان چطور بود؟
می دانستیم ملوان تیم خوب و سرسختی است و مقابل این تیم کار آسانی نخواهیم داشت. نتایج این فصل ملوان نشان می دهد که تیم خوبی هستند. برای ماندن در جام قهرمانی باید این تیم را در خانه شکست می دادیم و خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد و نتیجه مسابقه به نفع ما بود. فکر می کنم خوب بازی کردیم و مستحق این پیروزی بودیم. لیگ ایران سخت و نزدیک است و بازی آسانی وجود ندارد. برای پیروزی باید سخت تلاش کنید و بجنگید.

عثمار را به عنوان مربی چگونه می بینید و کار با او چگونه است؟
فکر می کنم او مربی خوبی است و این را در مدت کوتاهی نشان داده است. او کار بزرگی انجام می دهد چون کار در تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا آسان نیست. در ابتدا برخی از انتخاب اسمار انتقاد می کردند اما اکنون نام او را در ورزشگاه فریاد می زنند. فوتبال همین است. اگر می خواهید خودتان را ثابت کنید، باید در زمین این کار را انجام دهید. صحبت خارج از زمین فایده ای ندارد و باید توانایی خود را در زمین نشان دهید. اسمار دقیقاً این کار را کرد و در تمرینات نشان داد مربی خوبی است و توانایی زیادی دارد.

چقدر انتظار داری دوباره با پرسپولیس قهرمان شوی؟
ما کاری به شایعات و شایعات نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم. ما سخت تمرین می کنیم تا به هدفمان که قهرمانی است برسیم. قهرمانی آسان نیست، اما ما امیدواریم که بتوانیم دوباره کارهای بزرگی مانند سال گذشته انجام دهیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. می دانیم که هواداران از ما فقط انتظار قهرمانی دارند و به چیزی کمتر راضی نمی شوند. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنیم تا دوباره قهرمان شویم. من مشتاقانه منتظر قهرمانی هستم و مطمئن هستم که تیم ما توانایی و پتانسیل قهرمانی مجدد را دارد.

شما یکی از کسانی هستید که قراردادتان در پایان فصل به پایان می رسد. آیا صحبتی برای تمدید قرارداد با شما شده است؟
واقعیت این است که هیچکس از باشگاه برای تمدید قراردادم با من صحبتی نکرده و از باشگاه پرسپولیس هم پیشنهادی دریافت نکرده ام. شنیده ام که قرارداد بسیاری از بازیکنان تیم ما در پایان فصل به پایان می رسد و باشگاه هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده است. تعیین سیاست های باشگاه در نقل و انتقالات وظیفه من نیست و هر باشگاهی شرایط خاص خود را دارد، اما برایم عجیب است که چرا باشگاه هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و همه چیز را به پایان فصل و پس از پایان فصل موکول کرده است. بازی های فصل ما بازیکنان بسیار باکیفیتی در تیم خود داریم و تاخیر باشگاه در تمدید قرارداد ممکن است باعث جذب تیم های دیگر شود و این به ضرر پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی بیفتد و همه چیز به نفع پرسپولیس باشد.

با دو گل دیگر بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهی شد. در این مورد چه دارید که بگویید؟
این باعث افتخار من است و برای من فوق العاده خواهد بود. بازی در پرسپولیس افتخار بزرگی است و کسب این عنوان مهم برای من نیز مایه خرسندی است. تمام تلاشم را می کنم تا سرمایه مفیدی برای پرسپولیس باشم و به تیم کمک کنم. اگر بتوانم گل بزنم خیلی خوشحال خواهم شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)