افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

فرش اتاق خواب کوچک / این مدل برای اتاق های کوچک و به اندازه قوطی کبریت بسیار شیک است.

  • کد خبر : 241271
فرش اتاق خواب کوچک / این مدل برای اتاق های کوچک و به اندازه قوطی کبریت بسیار شیک است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند دکوراسیونی شیک و شیک داشته باشند که این امر نسبت به گذشته آسانتر شده است، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از اینترنت و دو جستجو متوجه شوید که چه سبکی را در دکوراسیون پیاده کنید تا زیبا و خاص […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند دکوراسیونی شیک و شیک داشته باشند که این امر نسبت به گذشته آسانتر شده است، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از اینترنت و دو جستجو متوجه شوید که چه سبکی را در دکوراسیون پیاده کنید تا زیبا و خاص به نظر برسد. آن را بچین و خانه را آن طور که می خواهی سامان دهی تا هر که ببیند قدر سلیقه ات را بداند. مدی را داشته باشید که هرگز در خونتان محو نشود و از آن برای دادن جلوه خاصی به دکوراسیون خود استفاده کنید.

اکنون این سری از مقالات خود را به فرش اختصاص داده ایم زیرا این کالا بسیار بزرگ است و در بین وسایل منزل جلب توجه می کند پس لازم است آن را به بهترین نحو بچینید. شاید حتی این مبحث از نظر طراحی جالب باشد، که با آموزش قرار دادن فرش برای بزرگتر نشان دادن خانه، می توانید آن را دو برابر بزرگتر جلوه دهید، بنابراین فرش مانند لباسی است که عیوب بدن را اصلاح می کند. می تواند با ایجاد یک نقطه کانونی تبدیل به یک نقطه کانونی شود. و توجه به دکور باعث رفع ایراداتی می شود که در خانه به وجود آمده است. حال از این نظر می خواهیم چند فرش مخصوص اتاق خواب های کوچک را به شما نشان دهیم و نکاتی را در مورد آنها به شما بگوییم تا بتوانید خرید خود را آسان کرده و از آنها برای بزرگتر نشان دادن فضا استفاده کنید.

یک فرش تیره برای اتاق خواب انتخاب کنید.

انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است، اما گاهی پیش می آید که باید بسته به سبک دکوراسیون، وسایل موجود و اندازه فضا، رنگی را انتخاب کنید، مثلاً اگر دیوارهای اتاق شما روشن است. رنگی ، توصیه می کنیم برای ایجاد نقطه کانونی از فرشی به رنگ های تیره مانند سرمه ای، قهوه ای، سرمه ای و سبز استفاده کنید و آن را ملاک انتخاب عناصر دیگر مانند روتختی، لوستر و پرده قرار دهید. اگر اتاق خواب کوچک است از آن استفاده کنید. از فرش خیلی تیره و رنگارنگ استفاده نکنید و حتما وسایل دیگر را با رنگ های روشن تهیه کنید تا فضا کوچک به نظر نرسد.

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

انتخاب فرش با رنگ خنثی برای اتاق خواب

مواقعی وجود دارد که برخی از رنگ ها در استایل مفید هستند، مثلاً می توانید یک تی شرت سفید را با بسیاری از لباس ها ترکیب کنید، برای مثال می توانید آن را زیر مانتوهای باز خود بپوشید، مهم نیست کت شما چه رنگی است، زیرا رنگ سفید در اصل یک رنگ خنثی است و ویژگی رنگ های خنثی این است که با وجود آنها مطمئناً در هر لباس و فضایی تعادل ایجاد می کنید، زیرا با وجود رنگ های این مدل، دست شما خواهد بود. برای انتخاب رنگ های شادتر آماده باشید.

حالا این نکته در مورد فرش نیز صدق می کند و اگر رنگ هایی مانند خاکستری، سفید، کرم و بژ را انتخاب می کنید، می توانید بقیه مبلمان اتاق را انتخاب کرده و با آنها نقطه کانونی ایجاد کنید. فرش شما خیلی زیبا نیست، زیرا تمرکز از روی فرش برداشته شده و به بقیه دکور اعمال می شود.

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرشی با رنگ روشن برای اتاق انتخاب کنید.

در این مقاله برای شما یک مثال سبک ارائه دادیم و همچنان می خواهیم با این مدل از مثال خود ادامه دهیم. مثلا مشکل دیگری که وجود دارد این است که می گویند چاق ها نباید لباس های رنگ روشن بپوشند. سبکش چون اینطوری با خطای دیدی که ایجاد میشه چاقتر از اون چیزی که هست به نظر میرسن پس خاصیت رنگهای روشن اینه که ابعاد رو بزرگتر جلوه میدن پس نظرتون در مورد استفاده از این تم در دکور چیه؟ فایده آن هم زمانی است که خون شما کوچک باشد؟ پس در این صورت به سراغ فرش هایی با زمینه روشن بروید و در این بین بهتر است طرح و نقشه فرش کوچکتر و ساده تر باشد.

فرش برای اتاق خواب کوچک

فرش برای اتاق خواب کوچک

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.