افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تابستان امسال را با یک کت خاکستری خنک و مجلل آزمایش کنید. یاد بگیرید که سلطان رنگ ها را ترکیب کنید

  • کد خبر : 24115
تابستان امسال را با یک کت خاکستری خنک و مجلل آزمایش کنید.  یاد بگیرید که سلطان رنگ ها را ترکیب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ‌ها بیشتر از آنچه فکر می‌کنید روی استایل و سبک لباس شما تأثیر می‌گذارند، بنابراین به عنوان اولین نکته، به ترکیب رنگ‌ها در استایل خود توجه کنید، فرقی نمی‌کند کژوال لباس می‌پوشید یا کلاسیک، در نهایت فراموش نکنید که رنگ می‌تواند معجزه‌انگیز یا مخرب باشد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ‌ها بیشتر از آنچه فکر می‌کنید روی استایل و سبک لباس شما تأثیر می‌گذارند، بنابراین به عنوان اولین نکته، به ترکیب رنگ‌ها در استایل خود توجه کنید، فرقی نمی‌کند کژوال لباس می‌پوشید یا کلاسیک، در نهایت فراموش نکنید که رنگ می‌تواند معجزه‌انگیز یا مخرب باشد. سبک شما خاکستری یکی از رنگ های خنثی در چرخه رنگ است که به دو دسته خاکستری گرم و خاکستری سرد تقسیم می شود. تمام سایه های این رنگ، از جمله مقداری خاکی و کرم یا بژ، خاکستری گرم محسوب می شوند. اما آیا می دانید چه رنگی برای فصل تابستان مناسب است؟ بله، طوسی های سرد باعث می شود استایل تابستانی شیک و خنک تری را تجربه کنید و برعکس خاکستری های گرم باعث می شود در زمستان استایل گرم تری داشته باشید. بنابراین قبل از انتخاب رنگ مانتو باید به فصلی که در آن هستید توجه کنید. ترکیب کت خاکستری در تابستان کمی دشوارتر از زمستان است، پس سعی کنید اکسسوری های خود را آگاهانه انتخاب کنید.

برای راهنمایی بیشتر می توان گفت که خاکستری طلایی خاکستری گرم و خاکستری نقره ای خاکستری سرد است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های جذاب تابستانی با مانتوهای طوسی آشنا شویم.

کت خاکستری

همه در مورد ست کت خاکستری و صورتی می دانند، اما چگونه؟

وقتی صحبت از ست کردن کت خاکستری با صورتی به میان می آید، فراموش نکنید که هر چه صورتی رنگارنگ تر و شیک تر باشد، توجه بیشتری را به خود جلب می کند، بنابراین اگر می خواهید توجه بیشتری را به خود جلب کنید، می توانید از رنگ بیشتری استفاده کنید. صورتی رنگارنگ در لباس های خود بپوشید. بنابراین اگر می‌خواهید کت خاکستری‌تان را با شال یا شلوار صورتی ست کنید، مطمئن شوید که ظاهری نرم و عروسکی می‌خواهید یا ظاهری شیک و در عین حال بازیگوش می‌خواهید. اگر عروسک دوست دارید، بهتر است صورتی روشن را انتخاب کنید و یا از پاستل استفاده کنید. اما اگر طرفدار استایل های شاد و رنگارنگ هستید، بهتر است با رنگ های سرخابی یا صورتی پرتر استفاده کنید.

کت خاکستری

کت خاکستری

کت خاکستری را با آبی ترکیب کنید. از آبی بنزینی تا آبی آسمانی

رنگ دومی که گزینه مناسبی برای ترکیب با کت طوسی است و به شما پیشنهاد می کنیم آبی است. رنگ آبی یکی دیگر از رنگ هایی است که به خوبی با خاکستری ست می شود، می توانید هر رنگ آبی را با خاکستری ترکیب کنید، تیره یا روشن فرقی نمی کند، مطمئنا با خاکستری لباس زیبایی ایجاد می کند. اما اگر می خواهید تضاد بیشتری را در استایل خود احساس کنید، بهتر است آبی بنزینی را با خاکستری سرد ترکیب کنید، زیرا پاستلی یا آبی آسمانی ترکیبی خنثی به شما می دهد. استفاده از اکسسوری های آبی را فراموش نکنید، مثلاً گوشواره های رنگارنگ و بزرگ می توانند استایل شما را زیباتر کنند.

کت خاکستری

کت خاکستری

مانتو شیک طوسی و کرم رنگ.

فراموش نکنید رنگ دیگری که می توانید با کت خاکستری ترکیب کنید کرم است. رنگ کرم حس گرمای یک استایل را ایجاد می کند و رنگ خاکستری سردی لازم برای ترکیب را فراهم می کند. استفاده از هر دو رنگ در استایل باید با اکسسوری های رنگی همراه باشد. پس مراقب باشید در کنار موهای خاکستری سرد از کرم های سرد استفاده نکنید زیرا استایل شما در این صورت چندان جذاب نخواهد بود. بنابراین هنگام تطبیق همه رنگ ها با یکدیگر به جز رنگ، به هارمونی طبیعی رنگ ها توجه کنید.

کت خاکستری

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.