افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

توسعه چارچوب برنامه همکاری مشترک بازآفرینی شهری ایران با برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد

  • کد خبر : 241131
توسعه چارچوب برنامه همکاری مشترک بازآفرینی شهری ایران با برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد

به گزارش بازار، صادق صادق پور افزود: چارچوب همکاری مذکور در مدت چهار سال تهیه و تنظیم شده است که حاصل جلسات کارشناسی شرکت نوسازی شهری ایران با کارشناسان هبیتات است. وی با بیان اینکه برنامه همکاری های تدوین شده شامل مجموعه ای از فعالیت های مشترک از جمله مستندسازی بهترین تجربیات، طرح های تحقیقاتی، […]

به گزارش بازار، صادق صادق پور افزود: چارچوب همکاری مذکور در مدت چهار سال تهیه و تنظیم شده است که حاصل جلسات کارشناسی شرکت نوسازی شهری ایران با کارشناسان هبیتات است.

وی با بیان اینکه برنامه همکاری های تدوین شده شامل مجموعه ای از فعالیت های مشترک از جمله مستندسازی بهترین تجربیات، طرح های تحقیقاتی، برگزاری دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی، اجرای طرح های آزمایشی است، تصریح کرد: این برنامه به صورت مشترک توسط شرکت نوسازی شهری ایران و انجمن سایر نهادهای ذیربط از جمله وزارتخانه ها، شهرداری ها و مراکز تحقیقاتی در سطح ملی و محلی با همکاری دفتر برنامه سکونتگاه های انسانی سازمان ملل متحد در تهران و کمیته ملی سکونتگاه های انسانی در کشور اجرا می شوند. جمهوری اسلامی ایران

صادق پور ادامه داد: چارچوب همکاری مذکور در قالب برنامه شاخص هبیتات با عنوان «جوامع محلی فراگیر و شهرهای شکوفا» تدوین شده است و نتایج مورد انتظار در چهار حوزه ارتقای دانش و توسعه ظرفیت، تقویت مشارکت و همکاری بین شبکه دولتی، محلی و محلی است. موسسات محبوب و همچنین راه حل ها. طرح های نوآورانه پیشرفته و موثر در زمینه بازآفرینی شهری پایدار با استفاده از بهترین تجربیات بین المللی دنبال خواهد شد.

بر اساس شعار سال 1403، موضوع مشارکت مردمی در بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی بافت های ناکارآمد شهری از اولویت های شرکت بازآفرینی شهری در پیشبرد و اجرای چارچوب برنامه همکاری مشترک با هبیتات است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.