افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

کیانو ریوز به سونیک می پیوندد

  • کد خبر : 241006
کیانو ریوز به سونیک می پیوندد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیانو ریوز بازیگر «جان ویک» صداپیشگی شخصیت «شادو» در «سونیک جوجه تیغی 3» را بر عهده داشت. بن شوارتز در نقش سونیک و جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شرور صداپیشگان این مجموعه هستند. در “Sonic the Hedgehog” شخصیت “Shadow” یا “Shadow” یک جوجه تیغی انسان نما با خز سیاه است، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیانو ریوز بازیگر «جان ویک» صداپیشگی شخصیت «شادو» در «سونیک جوجه تیغی 3» را بر عهده داشت. بن شوارتز در نقش سونیک و جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شرور صداپیشگان این مجموعه هستند.

در “Sonic the Hedgehog” شخصیت “Shadow” یا “Shadow” یک جوجه تیغی انسان نما با خز سیاه است، در حالی که پوست سونیک آبی است.

کیانو ریوز، بازیگر فیلم هایی چون «سرعت»، «دراکولای برام استوکر» و «آیداهو خصوصی من» و همچنین سریال «ماتریکس» بازیگر نقش اول «جان ویک» و فیلم «بالرین» است. که در حال و هوای «جان ویک» می گذرد. او در مقابل آنا د آرماس حاضر خواهد شد. ریوز همچنین در «خوشبختی» در کنار عزیز انصاری، ست روگن، کیک پالمر و ساندرا اوه بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جف فاولر نویسنده دو فیلم اول «سونیک» کارگردان آخرین دنباله آن خواهد بود. «سونیک 3» در تاریخ 20 دسامبر 2024 در سینماها اکران خواهد شد.

این انیمیشن یکی از موفق ترین فیلم های پارامونت است که با ۲ فیلم مجموعا ۷۲۵.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی به ثبت رساند. این استودیو دارای یک سریال در همین فضا در حال ساخت می باشد.

این فیلم ها به دنبال سونیک، جوجه تیغی آبی است که می تواند با سرعت مافوق صوت بدود، که با کلانتر شهر (مارسدن) متحد می شود تا دانشمند دیوانه دکتر روباتنیک (کری) را متوقف کند.

۲۴۵۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.