افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

چیدمان پذیرایی مستطیلی اولیه و ویژه / من به شما می گویم چگونه فضا را باز و بزرگ جلوه دهید!

  • کد خبر : 240935
چیدمان پذیرایی مستطیلی اولیه و ویژه / من به شما می گویم چگونه فضا را باز و بزرگ جلوه دهید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن یک خانه بزرگ با فضای پذیرایی مربعی زیبا ممکن است ایده آل هر کسی باشد، اما در بیشتر موارد امکان داشتن چنین خانه ای وجود ندارد. از آنجایی که جمعیت در شهرها متراکم تر می شود، بیشتر خانه ها در مناطق کوچک ساخته می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن یک خانه بزرگ با فضای پذیرایی مربعی زیبا ممکن است ایده آل هر کسی باشد، اما در بیشتر موارد امکان داشتن چنین خانه ای وجود ندارد. از آنجایی که جمعیت در شهرها متراکم تر می شود، بیشتر خانه ها در مناطق کوچک ساخته می شوند و تزئین و سازماندهی آنها به یک چالش بزرگ تبدیل می شود. به خصوص این روزها که موضوع دکوراسیون شیک و مدرن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و بیشتر آن ها دوست دارند خانه خود را به بهترین شکل دکور کنند. یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند، چیدمان پذیرایی مستطیلی است که بسیاری از خانه ها شامل آن می شوند. انتخاب نوع مبلمان، لوستر و پرده مهم است. در این مقاله قصد داریم در مورد چیدمان اولیه و خاص پذیرایی مستطیلی صحبت کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

شلوغی بیش از حد فضا ممنوع!

اگر فضای پذیرایی منزل شما بزرگ نیست و به شکل مستطیل ساخته شده است، باید مراقب باشید که فضا اشباع نشود. استفاده بیش از حد از وسایل غیر ضروری در یک پذیرایی مستطیل شکل، فضا را کوچکتر و تنگ تر نشان می دهد.

استفاده از مبلمان و پرده با پارچه های ساده و لوسترهای کم به فضا کمک می کند بزرگتر و بازتر به نظر برسد. علاوه بر این، رنگ روشن و خنثی برای المان های این مدل پذیرایی، انتخاب خوب و هوشمندانه ای خواهد بود.

chideman8

مبلمان با عرض کم و نزدیک کردن آن به دیوار.

یکی دیگر از موارد مهم در چیدمان یک اتاق غذاخوری مستطیلی این است که مبلمانی را انتخاب کنید که اندازه آن بزرگ نباشد. مبلمان آلومینیومی یا استیل را طوری انتخاب کنید که فضای زیادی را اشغال نکند. نکته مهم دیگر در چیدمان مبل ها در اتاق نشیمن مستطیلی این است که مبل ها را به دیوار نزدیک کنید تا از فضای موجود بیشتر استفاده کنید.

chideman2

میز ناهارخوری انتهای سالن.

بهتر است میز ناهارخوری انتهای راهرو را در یک اتاق پذیرایی با عرض کم و طول زیاد قرار دهید تا هم تفکیک فضا به خوبی انجام شود و هم خانه شما زیباتر و دلپذیرتر به نظر برسد.

در نظر گرفتن فضایی برای تلویزیون و صندلی، بیشترین استفاده را از فضای پذیرایی مستطیلی خواهد برد. تلویزیون و میز آن را در مقابل یک دیوار بزرگ قرار دهید و مبل ها را طوری بچینید که جا برای جابجایی راحت باشد.

chideman3

میز جلوی مبل در پذیرایی مستطیلی چگونه باید باشد؟

اگر پذیرایی شما خیلی جادار نیست باید توجه داشته باشید که مبلمان و چیدمان خانه به گونه ای نباشد که از جابجایی آسان جلوگیری کند. به همین دلیل بسیار مهم است که میز جلوی مبل را انتخاب کنید که عرض کمتر و بلندتر داشته باشد.

انتخاب یک میز مربع بزرگ برای پذیرایی مستطیلی گزینه مناسبی نیست و فضا را شلوغ و در این فضا برای رفت و آمد مشکل می کند.

chideman5

گیاهان طبیعی فضا را روشن می کنند

استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی در هر فضایی به زیباتر و شاداب تر شدن آن محیط کمک می کند. با رعایت اصل نامرتب نبودن فضا، چند گلدان طبیعی مناسب را در فضاهای خالی پذیرایی مستطیل شکل خود قرار دهید و تاثیر معجزه آسای آنها را مشاهده کنید.

chideman6

در این مقاله در مورد چیدمان اولیه و خاص پذیرایی مستطیلی صحبت می کنیم. نکات ساده و البته کاربردی که می تواند به دلپذیرتر شدن خانه شما کمک کند. اگر به موضوعات مرتبط با دکوراسیون علاقه مند هستید، در اینجا مطالب مختلفی برای خواندن و اعمال دارید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.