افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

استایل های جذاب خواننده BTS/King of Fashion 2024 با جسارت و ظرافت پوشیده شده است.

  • کد خبر : 240879
استایل های جذاب خواننده BTS/King of Fashion 2024 با جسارت و ظرافت پوشیده شده است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- صنعت موسیقی کره ای یا K-MUSIC در سال های اخیر به دنیا هجوم آورده و طرفداران زیادی دارد; موسیقی پاپ کره ای که با نام کی پاپ نیز شناخته می شود، در بین جوانان کشورهای مختلف از جمله ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. گروه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- صنعت موسیقی کره ای یا K-MUSIC در سال های اخیر به دنیا هجوم آورده و طرفداران زیادی دارد; موسیقی پاپ کره ای که با نام کی پاپ نیز شناخته می شود، در بین جوانان کشورهای مختلف از جمله ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. گروه موسیقی BTS که در سال 2013 تشکیل شد، تاریخ موسیقی کره ای به ویژه کی پاپ را تغییر داد و معروف ترین گروه شناخته شده در سراسر جهان است. این گروه متشکل از هفت خواننده به نام های جیمین (جی هوپ)، جانگ کوک (جانگ کوک)، سوگا (وی)، جین (وی)، جین و آرام (RM) هستند که از محبوب ترین و اجتماعی ترین هنرمندان شناخته شده و دوست داشتنی در بین مردم می باشند. مردم. . پیشرفت شگفت انگیز در این مقاله قصد داریم به سبک و مدل لباس های او (نام واقعی کیم تهیونگ) که لقب پادشاه مد کی پاپ را به خود اختصاص داده است بپردازیم.

او به زیبایی یک سوپر مدل

او خوش تیپ ترین بت کی پاپ مرد در کره جنوبی است. او همچنین یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید. این خواننده متولد 30 دسامبر 1995 در دایگو کره جنوبی است و یک بازیگر و خواننده و همچنین خواننده است. کیم تهیونگ به عنوان پادشاه مد در سال 2024 معرفی شد.

2

زیبایی سرکش با استایلی خاص

توانایی این خواننده در ست کردن لباس و رویکرد بی دردسر او برای بیان فردیت از طریق لباس، جایگاه او را به عنوان یک روند واقعی و نماد مد در این صنعت تثبیت کرده است. او در اولین سال های فعالیت خود در گروه BTS از استایل خیابانی استفاده می کرد. او اغلب شلوار جین گشاد را با تی شرت های سایز بزرگ ست می کرد. تهیونگ سپس کت های چرمی را انتخاب کرد و آن ها را با شلوار جین پاره پوشید. او به این سبک اکسسوری هایی مانند گردنبند و گوشواره پهن اضافه کرد تا زیبایی سرکش را به رخ بکشد.

تحت عنوان

سبک جسورانه با رنگ های زنده.

پس از این دوره، مد تهیونگ جسورتر و تجربی تر شد. او رنگ های پر جنب و جوش را با لوازم جانبی منحصر به فرد ترکیب کرد تا جذابیت بصری بیشتری ایجاد کند. پوشیدن کلاه لبه پهن، کت های رسمی و شلوار گشاد و جواهرات برجسته از ویژگی های سبک این خواننده محبوب بود. تهیونگ همچنین عشق خود را به لوازم جانبی مانند کلاه، روسری و جواهرات درشت نشان داد.

5

تهیونگ ظرافت را پذیرفت

به تدریج، مد تهیونگ رویکرد پیچیده تری به خود گرفت. او کت و شلوارهای دوخت یا کت و شلوار و پیراهن، اغلب با الگوها و بافت های ظریف را به استایل خود اضافه کرد. او مواد مختلفی مانند مخمل و ابریشم را آزمایش کرد و رنگی مجلل به لباس هایش اضافه کرد. این خواننده محبوب ظرافت و جذابیت بیشتری را انتخاب کرد و کمی محافظه کار شد.

1

سبک هنری آخرین انتخاب پادشاه مد است.

اخیراً مد تهیونگ زیبایی هنری به خود گرفته است. سبک ها، بافت ها و چاپ های مختلف را برای ایجاد مجموعه های بصری جذاب ترکیب کنید. تهیونگ اغلب از رنگ های روشن و لوازم جانبی منحصر به فرد استفاده می کند. استایل او ترکیبی از لباس های خیابانی و بیان هنری را نشان می دهد.

3

تهیونگ با زیبایی یک سوپرمدل متولد شد، سبک او در سال های اخیر واقعاً تکامل یافته است و لباس را به یک هنر تبدیل کرده است. در طول تکامل خود در مد، او به طور مداوم فردیت و تمایل خود را برای آزمایش با سبک های مختلف نشان داده است. انتخاب های مد او الهام بخش بسیاری از طرفداران در سراسر جهان شده است. او اکنون به عنوان نماد سبک شناخته شده است.

7



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.