افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

دانشجویان وارد بحث تولید علمی شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 240786
دانشجویان وارد بحث تولید علمی شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس امور طلاب حوزه های علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در شورای خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه باید طلاب تاثیرگذار در حوزه ها برای جامعه تربیت شوند، گفت: . و اظهار داشت: باید برای تقویت آن در تمامی مراکز آموزشی از مدارس […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس امور طلاب حوزه های علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در شورای خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه باید طلاب تاثیرگذار در حوزه ها برای جامعه تربیت شوند، گفت: . و اظهار داشت: باید برای تقویت آن در تمامی مراکز آموزشی از مدارس گرفته تا دانشگاه ها و حوزه های علمیه، قدرت اندیشه و تفکر بزرگ توسعه یابد.

وی با بیان اینکه خود دانش آموزان باید در این زمینه نقش آفرینی کنند افزود: دانش آموزان باید با تأثیرگذاری بر مدارس در قالب طرح های مختلف قدرت تفکر، تفکر و نبوغ دانش آموزان را تقویت کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه تولید علم دغدغه رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: تولید علم اگر جمع شود اتفاق نمی افتد، بلکه تولید علم تولید محصول از صفر تا یک است. ” صد با تفکر و استفاده از ابزارهای داخلی».

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اگر دانش آموزان ما متفکر و خلاق شوند در آینده مدیران خلاق خواهیم داشت، تصریح کرد: مدیری که در یک سیستم آموزشی سطحی رشد کرده باشد در دوران مدیریت خود کوچکترین تلاطمی را تجربه خواهد کرد. بحرانی است و قدرت تصمیم گیری برای غلبه بر مشکلات را ندارد.

وی تصریح کرد: نظام آموزشی که سطحی نگری را در فرزندان ما نهادینه کرده است آنها را به جایی نمی رساند و همه از دانش آموز تا دانش آموز باید آموزش عمیق ببینند.

آیت الله ناصری تاکید کرد: القای فکر، تقوا و عقلانیت از مواردی است که طلاب باید در این زمینه پیشتاز باشند و با دغدغه پیش بروند.

وی بیان کرد: اگر افراد جامعه اندیشه، عقلانیت و دین نداشته باشند قدرت تشخیص خوبی از بد را نخواهند داشت و در این صورت دشمن می تواند به هر نحوی که بخواهد بر کشور مسلط شود و به اهداف خود برسد. با دروغ هایش

امام جمعه یزد بر لزوم کار جدی در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید وارد این دانشگاه شوند زیرا دانشجویان این دانشگاه معلمان جامعه هستند و اگر آموزش آنها درست باشد می توانند دانشجویانی را تولید کنند که واقعاً بسازند. آینده این کشور

حجت الاسلام رفیعی معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز به آمار طلاب متأهل، وضعیت سربازی طلاب، مشارکت طلاب در ورزش و … اشاره کرد. جشنواره های فرهنگی، جذب دانشجو در سازمان ها و … پرداخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.