افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

گلی که در خانه حریف زده شود در دربی حساب نمی شود / در صورت مساوی بودن امتیاز و مسابقه قهرمان با تفاضل گل مشخص می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 240615
گلی که در خانه حریف زده شود در دربی حساب نمی شود / در صورت مساوی بودن امتیاز و مسابقه قهرمان با تفاضل گل مشخص می شود – پرسپولیس نیوز

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر هر دو تیم امتیاز داشته باشند و در مصاف با هم مساوی شده باشند به تفاضل گل می رویم و سپس تیم قهرمان مشخص می شود. سهیل مهدی، مدیرعامل سازمان لیگ درباره تاریخ پایان لیگ برتر گفت: به دلیل برگزاری جام ملت‌ها که می‌دانستیم طولانی‌تر است، 31 خرداد را […]

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر هر دو تیم امتیاز داشته باشند و در مصاف با هم مساوی شده باشند به تفاضل گل می رویم و سپس تیم قهرمان مشخص می شود.

سهیل مهدی، مدیرعامل سازمان لیگ درباره تاریخ پایان لیگ برتر گفت: به دلیل برگزاری جام ملت‌ها که می‌دانستیم طولانی‌تر است، 31 خرداد را به فیفا اعلام کرده‌ایم. اگر لیگ زودتر تمام شود در برنامه فیفا مشکلی وجود ندارد اما اگر لیگ دیرتر تمام شود در برنامه فیفا مشکل ایجاد می شود.

وی افزود: خوشبختانه تعطیلات زیادی در لیگ نداشتیم و تنها تعطیلات ما روز فیفا بود.

مدیرعامل سازمان لیگ گفت: خوشبختانه در برنامه های فوتبالی خارج از برنامه نیستیم. قطعا برنامه را طوری تنظیم می کنیم که لیگ برتر و تیم ملی متضرر نشود.

مهدی در خصوص جشن جام حذفی بعد از لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: یک ربع این فصل را جشن خواهیم گرفت. این برنامه توسط انگلیس نیز انجام شده و اکنون در میانه جام حذفی برنامه فیفادی قرار دارد.

وی در خصوص پاسخ به این سوال که چرا به قطر رفته است، گفت: چرا نروید؟ من برای تیم ملی کشورم رفتم و فقط در مسابقات گروهی در قطر شرکت کردم و این حضور به من تجربه داده است.

مدیر مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه تیم ها بر چه اساسی در جدول قرار می گیرند، گفت: در طول فصل که بازی ها به طور منظم برگزار می شود، هر لحظه شرایط تیم های حاضر در جدول تغییر می کند. اما تا پایان فصل برنامه کاری نداریم. مهمتر در پایان فصل این است که اگر دو یا سه تیم در پایان فصل امتیازات مساوی داشته باشند، نتایج دو تیم مقابل در جدولی مجزا دیده شود و اگر نتایج سر به سر شود. -مسابقه های سر مساوی است، برو به فرمول قبلی که همان تفاضل گل است، گل های زده بیشتر و… بیا.

سپس این سوال توسط مجری اعلام شد که اگر استقلال و پرسپولیس، دو تیم برتر لیگ تا اینجای فصل، با توجه به نتایج تقابل های رودررو که 1-1 بود، از نظر امتیازی برابر باشند. و 0-0 وضعیت چگونه خواهد بود و گلزنی در خانه حریف ملاک اعلام شده توسط مهدی است: در دیدارهای رودررو اگر همه چیز برابر باشد، مانند بازی های پلی آف، بحث گل ها. گل هایی که در خانه و خارج از خانه زده می شود مورد توجه قرار نمی گیرد و برای تعیین قهرمان به همان فرمول قدیمی متوسل می شویم.

با این ماجرا آنچه پیش از این در مورد امتیاز مثبت استقلال در صورت تساوی این تیم و پرسپولیس در هفته گذشته مطرح شده بود کنار گذاشته می شود و تفاضل گل در صورت تساوی مذابی ها در روز آخر قهرمان لیگ را مشخص می کند. از رقابت

مهدی در خصوص حضور تیم های لیگ برتری در آسیا تصریح کرد: قهرمان لیگ، نایب قهرمان لیگ به لیگ قهرمانان آسیا می روند و قهرمان جام حذفی سهمیه پلی می گیرد و تیم سوم لیگ به دوم می رود. لیگ آسیا.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)