افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

فرار استقلال از شکست مقابل مس در آزادی / فرصت پرسپولیس برای حمله به صدر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 240450
فرار استقلال از شکست مقابل مس در آزادی / فرصت پرسپولیس برای حمله به صدر – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران مقابل میهمان مس رفسنجان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد. تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار سال جدید از ساعت 19 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و به […]

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران مقابل میهمان مس رفسنجان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار سال جدید از ساعت 19 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. سجاد شهبازادا (3) و سعید واصحی (46) برای مس و گوستاوو بلانکو (16 و 51) برای استقلال گلزنی کردند.

مس در این بازی دو بار از حریف پیش افتاد و در هر دو نوبت با خطای حامد لک این شانس را داشت که گل دوم را به تساوی بکشاند.

با این تساوی، استقلال 47 امتیازی شد و حالا پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی در دیدار فردا (یکشنبه) مقابل گل گهر به یک امتیاز از استقلال در صدر جدول رده بندی برسد. مس رفسنجان با 26 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

توضیحات گل:

بازی انفرادی سجاد شهباززاده مقابل روزبه چشمی با پاس این بازیکن و ضربه زیبایی به گوشه سمت راست همراه بود تا در ابتدای بازی دروازه استقلال باز شود.

گوستاوو بلانکو پس از پاس دقیق ابوالفضل جلالی با ضربه ای دروازه حامد لک را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

او پس از توپ ربایی سجاد شهبازادا با یک بازی فنی موفق شد وارد محوطه استقلال شود و به بیرون پاس بدهد. سعید واسعی با کنترل سینه و شوت محکم دروازه استقلال را برای دومین بار باز کرد.

پاس بلند و بی هدف آرمین سهرابیان از نزدیک کرنر قبل از تعلل حامد لک که فکر می کرد توپ از بالای دروازه رد شده، در مقابل دفاع ناقص دروازه بان ماه، مقابل بلانکو قرار گرفت تا مهاجم استقلال. گل ماه را باز کرد. و بازی را به تساوی کشاند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)