افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
5

راز حضور نداشتن پرسپولیس در پدیده لیگ برتر فاش شد/ فلاح: بعد از آن اتفاق پرسپولیس من را نخواست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 240248
راز حضور نداشتن پرسپولیس در پدیده لیگ برتر فاش شد/ فلاح: بعد از آن اتفاق پرسپولیس من را نخواست – پرسپولیس نیوز

سامان فلاح مدافع تیم ملی کشورمان برای اولین بار از انتقالش از باشگاه پیکان صحبت کرد. نام سامان فلاح لیگ بیستم بر سر زبان ها افتاد. زمانی که این بازیکن از رده های پایه وارد تیم بزرگسالان شد، پیکان و مهدی تارتار از این بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کردند. در 19 سالگی برای […]

سامان فلاح مدافع تیم ملی کشورمان برای اولین بار از انتقالش از باشگاه پیکان صحبت کرد.

نام سامان فلاح لیگ بیستم بر سر زبان ها افتاد. زمانی که این بازیکن از رده های پایه وارد تیم بزرگسالان شد، پیکان و مهدی تارتار از این بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کردند. در 19 سالگی برای خودروسازان بازی کرد و با بازی های درخشان خود خیلی زود به مهره اصلی تیم پیکان در نیم فصل دوم تبدیل شد.

او با حضور مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان نیز اعتماد خاصی به فلاح داشت و از این بازیکن در خط دفاعی تیمش استفاده کرد. درخشش فلاح باعث شد تا او در تیم ملی امید حضور پیدا کند و این بازیکن توسط تیم های بزرگ فوتبال ایران از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاد شد.

سامان فلاح امروز به عنوان مهمان در برنامه فوتبال نوروزی شبکه ورزش حاضر شد و برای اولین بار به پیشنهاد مغرب زمین در پایتخت واکنش نشان داد.

مدافع تیم ملی کشورمان گفت: واقعاً پیشنهادی از استقلال و پرسپولیس وجود داشت اما تا آن لحظه (تصادف) اتفاق نیفتاد. بعد از تصادف 3 ماه از فوتبال دور بودم و بعد سبک دویدن را شروع کردم.

فلاح در ادامه افزود: باشگاه پیکان با جدایی من موافقت نکرد اما می خواستم به جایی بروم تا پیشرفت کنم. حتی بحث لژیونر شدن هم مطرح شد. اما میزان رضایتنامه من به حدی بود که فقط باشگاه های خصوصی توانایی پرداخت آن را داشتند. اما زمان پیشنهادات استقلال جدی تر بود. اما بعد از حادثه پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد خود را پس گرفتند و دیگر من را نخواستند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)