افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

دارای سه تا از شیک ترین ادکلن های زنانه; فراموش نکنید که تابستان فصل عطر و گل های تازه است.

  • کد خبر : 24023
دارای سه تا از شیک ترین ادکلن های زنانه;  فراموش نکنید که تابستان فصل عطر و گل های تازه است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز وقتی نام تابستان به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد گرما است، در این فصل همه ما بدون استثنا دوست داریم خنک شویم، به همین دلیل از کولر و لباس های خنک و سبک استفاده می کنیم. بنابراین از آنجایی که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز وقتی نام تابستان به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد گرما است، در این فصل همه ما بدون استثنا دوست داریم خنک شویم، به همین دلیل از کولر و لباس های خنک و سبک استفاده می کنیم. بنابراین از آنجایی که در حال حاضر در گرم ترین روزهای سال هستیم، انتخاب یک ادکلن زنانه شیک که رایحه ای ملایم و گلی دارد، اهمیت بیشتری به خصوص برای خانم ها پیدا می کند. به طور معمول بهتر است در زمستان از عطرهای گرم و شیرین و در بهار و تابستان از عطرهای تازه و ملایم تر استفاده کنید. زیرا با این کار احساس شادابی و طراوت بیشتری خواهید داشت. عطرهای تابستانی زنانه و مردانه بوی اقیانوس، مرکبات و طراوت گل ها را می دهند. اما بهترین عطرهای مناسب تابستان کدام عطرها هستند؟ برای دریافت پاسخ این سوال بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با تعدادی از ادکلن های شیک زنانه آشنا شوید.

عطر تابستانی باید ملایم و ملایم باشد، یعنی عطرهایی حاوی نت های ملایم و روزمره مانند رایحه مرکبات و گل های معطر اما سبک باشد. به طور کلی عطرهایی که برای استفاده روزانه طراحی شده اند را می توان در فصل تابستان استفاده کرد، اما عطرهای سنگین که به عطرهای عصرانه نیز معروف هستند و حاوی رایحه های قوی مانند مشک و عنبر هستند، برای استفاده در فصل تابستان و به دلیل آن مناسب نیستند. گرما و رطوبت به راحتی تغییر می کند.

عطر زنانه The Merchant of Venice Flamant Rose

عطر زنانه Merchant of Venice Flamant Rose دارای رایحه مرکبات و گل است، این عطر زنانه اولین بار در سال 2021 به بازار عرضه شد. عطر آن سیریل رولند است و در خانواده عطرهای گلی شرقی قرار می گیرد. اسانس های استفاده شده در این عطر شامل پرتقال ماندارین، برگ پرتقال، لیمو، شمعدانی، شکوفه پرتقال، زردآلو، دانه تونکا، مشک و نعناع هندی است. این ادکلن زنانه یکی از عطرهای شیک و مناسب فصل تابستان است که شما را در خاطرات خود مجلل و جذاب نشان می دهد، فراموش نکنید که عطر یکی از ویژگی های فردی شماست که باعث می شود با آن در خاطرات خود بمانید.

کلنی تابستانی زنان

کلنی تابستانی زنان

عطر زن Roberto Cavalli Paradise Found roberto cavalli – Paradise Found

عطر زنانه Roberto Cavalli Paradise Found عطری است زنانه، جذاب و فریبنده که توسط عطرساز معروف Emily (Beautier) Cooperman ساخته شده است. این عطر در سال 2020 روانه بازار شد و می توان آن را در دسته رایحه های گلی دسته بندی کرد. ترکیبات به کار رفته در این عطر شامل پرتقال پامچال، فلفل صورتی، برگ خرما، یاس، شکوفه پرتقال، پلومریا، نعناع هندی، چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست است. به ترتیب رایحه گلی این عطر را می توان گفت حس ورود به باغی سرسبز را تداعی می کند که ابتدا بوی برگ های خرما و گل های بهار نارنج را در بر می گیرد، سپس بوی گل های سفید و در نهایت بوی گرمی و گرمی به مشام می رسد. نت های چوبی عمیق

کلنی تابستانی زنان

کلنی تابستانی زنان

LANCOME – عطر زنانه Oui La Vie est Belle LANCOME – Oui La Vie est Belle

یکی از عطرهای شیک و گلدار زنانه است که با رایحه گلی میوه ای خود به شما قدرت می دهد تا از فرصت های زندگی استفاده کنید و از لحظات شاد آن لذت ببرید. این عطر زنانه را می توان اولین عطر پر از نت های زنبق و لذیذ (مخلوط با بوی غذای شیرین) دانست که به لطف نت رز به سطحی خالص تر و بالاتر رسیده است. به محض استفاده از این عطر جذاب فرانسوی، نت های ترنج، فلفل صورتی، تمشک در وسط، نت های گل رز، یلانگ یلانگ و در نهایت نت های گیاه پاتچولی و زنبق را احساس خواهید کرد. جالب است بدانید که همه این نت ها باعث می شوند تا عطری ناب به عنوان یک دسته گل پیچیده، غنی و دلنشین داشته باشید.

کلنی تابستانی زنان

کلنی تابستانی زنان

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.