افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

غیررسمی و جذاب پریناز ایزدیار; سوگلی ناصر، از لباس های پر زرق و برق تا گل فروشی، سه بار زندانی!

  • کد خبر : 24020
غیررسمی و جذاب پریناز ایزدیار;  سوگلی ناصر، از لباس های پر زرق و برق تا گل فروشی، سه بار زندانی!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 17 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد. پریناز ایزدیار با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و چهارمین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 17 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد. پریناز ایزدیار با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. یکی”. روز تعیین شده پریناز ایزدیار علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر نیز فعالیت دارد به عنوان مثال در سال 1392 نمایش یک کیک کوچک با پریناز ایزدیار روی صحنه رفت که از جمله آثار او می توان به لتیان، اینجا بدون من، پوست قرمز، 360 اشاره کرد. درجات، شش و نیم متر، هت تریک، شهرزاد، جیران، سه طعم زندان، تابستان داغ و خط ویژه پریناز ایزدیار یکی از بازیگران جوان و با استعداد کشورمان است که تا این حد موفق بوده و در دنیای بازیگری و سینما و همچنین در دنیای سبک و مدلینگ.

این بازیگر تمایل دارد که سبک شخصی معمولی داشته باشد. البته نه هر استایلی، او این استایل را بسیار جذاب و جسورانه می پوشد. این همان چیزی است که او را از بقیه افراد معمولی سینما متمایز می کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین تیپ های جذاب پریناز ایزدیار آشنا شوید.

سبک پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار گل و نوید محمدزاده در اکران فیلم سرخ پوست

ممکن است برای شما سوال شده باشد که منظور از گلدار چیست، برای پاسخ باید بگوییم که یکی از جذاب ترین استایل ها که تنوع زیادی دارد، سبک گل است. این سبک از طبیعت الهام گرفته شده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید وقتی استایل گلدار وارد صنعت مد شد، فقط در کیمونوهای ژاپنی دیده می شد. اما با گذشت زمان وارد سبک های دیگر شد و برندهای بزرگ نیز از آن در طراحی های خود استفاده کردند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید پریناز ایزدیار در لباس راحتی خود از گل استفاده کرده است تا ظاهری جذاب و رنگارنگ به خود بدهد. البته گذاشتن مانتوی گلدار کار سختی است که این بازیگر به خوبی از عهده آن برآمده است.

سبک پریناز ایزدیار

سبک پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار با استایل شیک در چهلمین جشنواره فیلم فجر

یکی از سبک هایی که بسیار به سبک کژوال نزدیک است، سبک کژوال هوشمند است، سبکی که پرینار ایزدیار برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر انتخاب کرد. استایل کژوال هوشمند ترکیبی پیچیده از استایل های کژوال و نیمه رسمی است و ویژگی اصلی سبک کژوال هوشمند پوشیدن لباس های راحتی است که ظاهری رسمی دارند و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار شود. دقیقا همان کاری که پریناز ایزدیار در استایل زیر انجام داده است، ظاهری کلاسیک و رسمی دارد اما در عین حال زیر کت مشکی بلندش یک شلوار جین می پوشد و ظاهرش را کاملا کلاسیک و کژوال هوشمند نشان می دهد. .

سبک پریناز ایزدیار

سبک پریناز ایزدیار

باز هم پریناز ایزدیار با استایلی ترکیبی و جذاب در پروجکشن سریال جیران

یکی از نکاتی که تیپ های متفاوت پریناز ایزدیار را جذاب می کند، انتخاب های جسورانه او و ترکیب تیپ های مختلف در یک تیپ است. با نگاهی اجمالی به استایل زیر خواهید دید که پریناز برای انتخاب لباس هایش از استایل کژوال و تا حدودی ماکسیمال استفاده کرده است. پرینا ایزدیار به هیچ وجه ماکسیمالیست نیست، اما رگه هایی از این استعداد را گاهی در استایل های او می توان دید و احساس کرد.

سبک پریناز ایزدیار

سبک پریناز ایزدیار

به نظر شما چه نکات دیگری از تیپ و سبک پریناز ایزدیار قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.