افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

واکنش ستاره جوان گل گهر به دیدار خانگی و خارج از خانه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 240182
واکنش ستاره جوان گل گهر به دیدار خانگی و خارج از خانه – پرسپولیس نیوز

سعید سحرخائزان در گفت و گو با نوروزی درباره پیشنهاد استقلال و پرسپولیس و اینکه کدام یک از این دو تیم بیشتر به او علاقه دارند، صحبت کرد. سحرخایزان با اعتماد اوزونیدیس که به ویژه بازیکنان جوان را باور دارد، توانسته نام خود را در فوتبال ایران دست و پا کند و در حال حاضر […]

سعید سحرخائزان در گفت و گو با نوروزی درباره پیشنهاد استقلال و پرسپولیس و اینکه کدام یک از این دو تیم بیشتر به او علاقه دارند، صحبت کرد.

سحرخایزان با اعتماد اوزونیدیس که به ویژه بازیکنان جوان را باور دارد، توانسته نام خود را در فوتبال ایران دست و پا کند و در حال حاضر با 5 گل در کنار تورس و با 6 گل زیر احمدرضا زنده روح قرار دارد. بهترین گلزن پوشان سیرجانی.

سعید سحرخیزان که این روزها در اردوی تیم ملی به سر می برد در گفت و گو با نوروزی درباره پیشنهاد پرسپولیس و استقلال توضیح داد: واقعیت این است که برای هر بازیکنی یک پیشنهاد وجود دارد، من قبل از فصل با هواداران تمرین می کردم. از چند تیم پیشنهاد داشتم، اولی فقط از پرسپولیس بود، بعد که با هواداران برای پیش فصل تمرین می کردیم، یک بازی تدارکاتی مقابل استقلال داشتیم و بعد از آن بازی هم پیشنهادی از استقلال دریافت کردم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه از انتخاب گل گهر راضی هستم، افزود: در نهایت با توصیه هایی که کردم شرایط به گونه ای پیش رفت که گل گهر را انتخاب کردم. از این انتخاب خوشحالم زیرا می‌خواستم جایی باشم که بتوانم بازی کنم.»

وی در پایان در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام یک از دو تیم است، گفت: واقعیت این است که شرایط فوتبال به گونه ای نیست که شما طرفدار تیم خاصی باشید، شخصا انتخاب می کنم که کدام یک از این دو تیم بهتر است. فوتبال من.” “هر دو تیم بسیار محترم هستند و بازیکنان زیادی می خواهند برای آنها بازی کنند، اما من گزینه دیگری ندارم.”

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)