افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

فردوسی پور اولین فردی بود که با او مشورت کردم

  • کد خبر : 240130
فردوسی پور اولین فردی بود که با او مشورت کردم

آفتاب نیوز: حمید محمدی مجری و گوینده ورزش تلویزیون درباره نحوه آشنایی و شروع همکاری با عادل فردوسی پور گفت: کار من با عادل پشت صحنه بود. یعنی فقط در قسمت هایی از برنامه نود صدای من روی آهنگ ها بود و این همکاری ادامه داشت تا اینکه در سال 92 به من پیشنهاد اجرای […]

آفتاب نیوز:

حمید محمدی مجری و گوینده ورزش تلویزیون درباره نحوه آشنایی و شروع همکاری با عادل فردوسی پور گفت: کار من با عادل پشت صحنه بود. یعنی فقط در قسمت هایی از برنامه نود صدای من روی آهنگ ها بود و این همکاری ادامه داشت تا اینکه در سال 92 به من پیشنهاد اجرای برنامه فوتبال 120 داده شد.

مجری سابق برنامه فوتبال 120 گفت: بعدازظهر عادل فردوسی پور با من تماس گرفت و به من گفت که کارت حمید را دارم. بعد گفت ما داریم برنامه راه اندازی می کنیم و دنبال مجری موقت برای آن می گردیم، می توانید به ما کمک کنید؟ بدون حتی یک لحظه فکر کردن به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم. ضمناً من اصلاً آن شخصیت را ندارم و فقط دو بار بدون تردید به پیشنهادهای کاری پاسخ داده ام.

محمدی در سخنانی درباره پیشنهاد اجرای برنامه ورزشی نگاه 2 گفت: این را برای اولین بار می گویم. زمانی که آقای جهانگیر کوثری به دلایلی که احتمالاً می دانید از این نمایش کناره گیری کرد. همان سال تهیه کننده برنامه با من تماس گرفت و گفت که من را برای فصل جدید این برنامه در نظر گرفته اند. این پیشنهاد برای من بسیار وسوسه انگیز بود زیرا برنامه ورزشی بسیار پرمخاطب بود. اما من قبول نکردم! شاید اگر اسم، زمان و سبک نمایش عوض می شد، به این پیشنهاد فکر می کردم، اما اگر آقای کوثری از جایش بلند شود و من بخواهم همان جا بنشینم، هرگز، هرگز!

حمید محمدی در ادامه افزود: اتفاقا یکی از افرادی که در این زمینه با آنها مشورت کردم خود عادل فردوسی پور بود. دقیقا یادم هست که با او تماس گرفتم و به او گفتم که آن پیشنهاد را دریافت کرده ام. فردوسی پور کمی مکث کرد و گفت طرح خوبی است اما نه! این «ولی» که عادل فردوسی پور گفت هزار تا حرف پشتش بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.