افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

هواشناسی استان بوشهر هشدار نارنجی داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 240099
هواشناسی استان بوشهر هشدار نارنجی داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از فردا تا چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید تا شدید و گاهی بسیار شدید با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا. در دریا از 90 تا 180 سانتی متر و در دریاهای آزاد 120 تا 240 سانتی متر […]

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از فردا تا چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید تا شدید و گاهی بسیار شدید با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا. در دریا از 90 تا 180 سانتی متر و در دریاهای آزاد 120 تا 240 سانتی متر و گاهی تا 300 سانتی متر می رسد.

فرج اله شکوهی پور افزود: افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس، اختلال در تردد و فعالیت های دریایی به ویژه تردد شناورهای سبک و شناورهای ماهیگیری و تفریحی، خطر غرق شدن کشتی ها به ویژه سبک و نیمه سنگین و از جمله این موارد است. خطرات خطر غرق شدن برای شناگران است.

وی افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی، امروز شرایط جوی نسبتا آرام در استان و دریا پیش بینی می شود و از امشب با ورود سامانه جدید بارشی تا دوشنبه شب، بارش باران، گاهی رگبار و طوفان پیش بینی می شود. . با وزش باد شدید.” انتظار می رود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه سواحل و دریای استان و سه شنبه و چهارشنبه سواحل و دریا جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد بیشتر از شمال غرب به شمال شرق با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و فردا از شمال شرق به جنوب شرق از 16 تا 40 گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود. .

شکوهی پور افزود: در این مدت ارتفاع امواج دریا 30 تا 90، گاهی 120 سانتی متر، فردا 60 تا 120 سانتی متر و در هنگام وزش باد شدید بیش از 150 سانتی متر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.