افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

43 نفر در حوادث نوروزی همدان جان خود را از دست دادند

  • کد خبر : 240071
43 نفر در حوادث نوروزی همدان جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، دکتر محمدرضا شکوهی روز شنبه در گفت و گو با اعلام این خبر افزود: تعداد کل ماموریت های قاچاق و غیرقاچاق از آغاز طرح نوروزی علوم پزشکی تا پایان آخرین روز 1840 وجود داشت. وی بیان کرد: در این مدت تیم های اورژانس به مصدومان 212 حادثه رانندگی امدادرسانی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، دکتر محمدرضا شکوهی روز شنبه در گفت و گو با اعلام این خبر افزود: تعداد کل ماموریت های قاچاق و غیرقاچاق از آغاز طرح نوروزی علوم پزشکی تا پایان آخرین روز 1840 وجود داشت.

وی بیان کرد: در این مدت تیم های اورژانس به مصدومان 212 حادثه رانندگی امدادرسانی کردند که از این تعداد 351 مصدوم و چهار مجروح شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تیم اورژانس هوایی امسال اولین پرواز خود را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محور همدان – ساوه در حوالی عوارضی انجام داد. و 2 مصدوم شامل یک زن 35 ساله و یک مرد 37 ساله به مرکز درمانی باعثت همدان منتقل شدند.

شکوهی خاطرنشان کرد: یک هزار و 628 مورد ماموریت اورژانس غیر ترافیکی شامل امدادرسانی به بیماران قلبی، سکته مغزی، سوختگی، سقوط و سایر بیماران بوده و در 43 مورد با وجود تلاش تیم پزشکی، بیماران و مصدومان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: در یکی از ماموریت ها آمبولانس فوریت های پزشکی برای انتقال سریع مادر باردار به شهرستان فرهنگیان اعزام شد و با تلاش اعضای تیم اورژانس نوزاد در منزل به دنیا آمد و سپس مادر و کودک منتقل شدند. به بیمارستان فاطمیه

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: از 4 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین ماه سال جاری 7 هزار و 331 تماس با این مرکز برقرار شده که از این تعداد یک هزار و 840 تماس منجر به تماس شده است. عمل جراحی. و بقیه تماس ها برای دریافت مشاوره، سوالات در مورد مواد مخدر و مزاحمت تلفنی بود.

شکوهی افزود: 6 پست سلامت نوروزی در همدان مستقر شده که تا سوم فروردین ماه به 359 مسافر و گردشگر مبتلا به سرماخوردگی، زکام، دندان درد و مسمومیت غذایی خدمات رسانی کرده است.

وی گفت: سامانه 3136 برای پاسخگویی به مسافران راه اندازی شده است و این سامانه مراکز درمانی، درمانی و آزمایشگاه های فعال را برای مردم معرفی می کند که در این راستا 80 مورد راهنمایی برای دریافت آدرس مراکز بهداشتی فعال در نوروز برای مراجعه اضطراری آزمایشات، دندانپزشکی، ام آر آی و مانند آن.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: گاهی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای درمان یک بیماری در مرکز مهیا نیست و بیمار مجبور به مراجعه به مراکز استانی می شود. بیمارستان پایتخت یا سایر استان ها مراحل درمان را طی کرده و خدمات فوق تخصصی دریافت کنند.

شکوهی افزود: مرکز مراقبت های پزشکی در این آدرس ایجاد شده است که مسئولیت هماهنگی انتقال بیمار به بیمارستان، رزرو تخت های بیمارستانی و بخش آی سی یو را بر عهده دارد که تاکنون 80 مورد را هماهنگ کرده است. منتقل شده.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.