افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تاکید رئیسی بر رسیدگی موثرتر به تخلفات رانندگی و بهبود شرایط ایمنی جاده ها

  • کد خبر : 240022
تاکید رئیسی بر رسیدگی موثرتر به تخلفات رانندگی و بهبود شرایط ایمنی جاده ها

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر، هماهنگی بین آژانس های عضو ستاد خدمات مسافرتی، به موقع و اقدام به موقع آژانس های عضو، نظارت مستمر بر تمامی ارکان سفر به ویژه اسکان، سلامت و تغذیه مسافران تلاش جدی همه دستگاه ها برای کاهش چشمگیر سوانح و سوانح رانندگی، تقویت و توسعه ناوگان حمل […]

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر، هماهنگی بین آژانس های عضو ستاد خدمات مسافرتی، به موقع و اقدام به موقع آژانس های عضو، نظارت مستمر بر تمامی ارکان سفر به ویژه اسکان، سلامت و تغذیه مسافران تلاش جدی همه دستگاه ها برای کاهش چشمگیر سوانح و سوانح رانندگی، تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل و استفاده از توانمندی های مردمی برای توسعه گردشگری ضروری است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در جلسه «ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر»، تهیه زیرساخت های سفری امن، آرام، ارزان و خوشایند از مبدأ تا مبدأ را در محورهای مختلف ضروری دانست. از جمله هماهنگی بین آژانس‌های عضو ستاد خدمات سفر، زمان‌بندی و اقدام به‌موقع آژانس‌های عضو، نظارت مستمر بر تمامی جوانب سفر به‌ویژه اسکان، بهداشت و تغذیه مسافران، تلاش جدی همه آژانس‌ها برای کاهش چشمگیر سوانح و سوانح رانندگی. . ، تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل و انتقال و استفاده از ظرفیت های مردمی برای توسعه گردشگری را برجسته کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بر اساس تلاش وزارت راه و شهرسازی برای رفع 725 نقطه حادثه خیز قبل از فرارسیدن تعطیلات تابستانی، زمان یکی از اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت عملکرد همه دستگاه ها است، اظهار داشت: نوروز امسال سال به عنوان اقدامی برای بهبود ترافیک جاده ای و ایمنی سفر.

رئیسی همچنین با تبریک روز جهانی هواشناسی از پیش بینی های انجام شده در خصوص بارندگی های روزهای اخیر به عنوان اقدامی به موقع برای انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب و جلوگیری از بروز حوادث و تلفات ناشی از این بارندگی ها ابراز خرسندی کرد.

رئیس جمهور همچنین بر تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی، دریایی و به ویژه زمینی تاکید کرد و به افزایش تعداد گردشگران داخلی و خارجی در دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: تقویت نظارت بر وضعیت اسکان و اقامت، بهداشت و درمان تغذیه مسافران یکی از اقدامات ضروری برای بهبود زیرساخت های سفر در کشور است.

رئیسی گزارش های ارائه شده مبنی بر کاهش 30 تا 45 درصدی تصادفات رانندگی در روزهای پس از تعطیلات را خوشحال کننده دانست و در عین حال از آمارهای موجود در خصوص حوادث و سوانح رانندگی و لزوم ادامه نظارت بیشتر جدی ابراز تاسف کرد. و رسیدگی موثرتر به تخلفات رانندگی و بهبود شرایط ایمنی جاده ها را برجسته کرد.

ارتقای مشارکت مردم در گردشگری، بهداشت و درمان، ایمنی سفر و سایر حوزه ها و تقویت نقش نظارتی و واگذاری مسئولیت های دولت به مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در این دیدار بود.

رئیسی در پایان از دست اندرکاران در تسهیل و بهبود شرایط سفر ایمن و آرام برای مردم در تعطیلات نوروز صمیمانه تشکر کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.