افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

تظاهرات مردم ادلب برای اعدام الجولانی در سوریه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 239766
تظاهرات مردم ادلب برای اعدام الجولانی در سوریه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در برخی مناطق سوریه مردم با برگزاری تظاهرات علیه تروریست ها دست به تظاهرات زده اند. در همین راستا گزارش شده است که در شهر ادلب و محلات آن تلاش برای، ارماناز و او را زین کردمردم سوریه در تظاهرات خود علیه گروه های تروریستی شعار دادند […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در برخی مناطق سوریه مردم با برگزاری تظاهرات علیه تروریست ها دست به تظاهرات زده اند.

در همین راستا گزارش شده است که در شهر ادلب و محلات آن تلاش برای، ارماناز و او را زین کردمردم سوریه در تظاهرات خود علیه گروه های تروریستی شعار دادند و خواستار اجرای حکم اعدام شدند. جولانی به دلیل جنایات

معترضان به گروه تروریستی تحریر نیز حمله کردند. فریبکاربرای جنایات در زندان ها و علیه شهروندان به رهبری یک گروه جنایتکار جولانی آنها توصیف کردند و خواستار مبارزه با آنها شدند.

ساکنان این بخش از سوریه در این تظاهرات خواستار سرنگونی دولت خودخوانده هستند جولانی و به دستگاه امنیتی متصل به هیئت تحریریه پایان دهد فریبکار تبدیل شود

تظاهرات مردم ادلب و حومه آن علیهابومحمد جولانی“سرکرده گروه تروریستی “تحریر” فریبکار(پیشانی النصره) ادامه بده

دو هفته پیش، زنان سوری شهرهای خود در شمال غرب سوریه را ترک کردند تا در تظاهرات علیه شرکت کنند جولانی آنها به سمت ادلب پیشروی کردند، اما تروریست های تحریری فریبکار با تنظیمات برخی از ایست های بازرسی در مسیر حرکت این زنان، آنها را مجبور به پیاده شدن از خودروی خود کرده و زنان معترض را مجبور به ادامه مسیر یا بازگشت به شهر و شهر خود کردند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این زنان معترض سوری برای شرکت در تظاهرات برای آزادی زندانیان به ادلب و از ادلب به زندان تحت کنترل گروه تروریستی تحریر آمده بودند. فریبکار تظاهرات خود را انجام دهند.

چندی پیش برخی افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی تحریر فریبکار حمایت او از اعتراضات و تظاهرات برای سرنگونی جولانی اعلام کردند

اعتراضات علیه جولانی برای اولین بار z 20 روز پیش آغاز شد و در جریان آن تظاهرات شهروندان سوری علیه آن تظاهرات کردند جولانی آنها ضربه زدند

معترضان سوری در این تظاهرات خواستار سرنگونی شدند جولانی و به حکومت تروریست های تحریر پایان دهد فریبکار در مناطق مسکونی خود در شمال غرب سوریه.

شهراو را آرام کندر شمال ادلب و نزدیک مرز سوریه و ترکیه، این اولین جایی بود که ساکنان با آن مخالفت کردند. جولانی اعتراض کردند.

در کنار این شهرپل خالیپس از ادلب، بزرگترین شهر شمال غرب سوریه نیز شاهد تظاهرات شبانه علیه رهبر گروه تروریستی تحریر بود. فریبکار بود.

این تظاهرات در اعتراض به بازداشت برخی افراد توسط گروه تروریستی تحریر است فریبکار و همچنین وضعیت زندگی مردمی که در مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی زندگی می کنند.

لازم به ذکر است که تقریبا نیمی از استان ادلب در شمال غرب سوریه و بخش کوچکی از استان «حلب» واقع شده است. “پدرشوهرش.”“و”لاذقیه» تحت کنترل گروه تروریستی تحریر فریبکار (پیشانی النصره) است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.