افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مهمترین ابزار دشمن برای مبارزه با اسلام، تبلیغات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 239714
مهمترین ابزار دشمن برای مبارزه با اسلام، تبلیغات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

خبرگزاری مهر – گروه دین و اندیشه: به عقیده کارشناسان و صاحب نظران، یکی از راه های بحث در مورد مفاهیم کاربردی و ضروری جامعه امروزی در بین مردم و تبدیل آنها به واقعیت های فکری مشترک بین مردم، حفظ آیات کلیدی قرآن توسط عموم مردم است. مقام معظم رهبری بر حفظ آیات کلیدی و […]

خبرگزاری مهر – گروه دین و اندیشه: به عقیده کارشناسان و صاحب نظران، یکی از راه های بحث در مورد مفاهیم کاربردی و ضروری جامعه امروزی در بین مردم و تبدیل آنها به واقعیت های فکری مشترک بین مردم، حفظ آیات کلیدی قرآن توسط عموم مردم است. مقام معظم رهبری بر حفظ آیات کلیدی و مهمی که استعمارگران سعی کرده اند جوامع اسلامی را از آن دور کنند، تاکید ویژه دارند.

برای انجام وظیفه قرآنی تبیین جهاد، یک حرکت و جریان هم افزای ملی با پرچم جریان های مردمی و حمایت همه جانبه از ظرفیت های حاکمیتی و حکومتی ضروری است. این حرکت در اولین مرحله از ماه مبارک رمضان برای انجام وظیفه ضروری و قطعی جهاد در تبیین و تقویت ایمان و امید مردم به بحث «زندگی با آیات» قرآن می پردازد. آن با تمرکز بر 50 آیه از قرآن کریم. این حرکت همه جانبه با بهره گیری از رسانه ها در ابعاد و سطوح مختلف و با توجه به توانمندی ها و مقتضیات ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروزی، تقویت حلقه های میانی و توانمندی های افراد حاضر در میدان را در پی دارد. ایجاد یک حرکت ملی با هم افزایی همه ظرفیت های عمومی و دولتی. در این حرکت نگاه طیف وسیعی از مردم نسبت به قرآن اصلاح می شود. بخشی از مردم با 50 آیه از قرآن کریم که طرحی منسجم از نظام فکری مکتب را ارائه می کند آشنا می شوند و به حفظ این آیات ترغیب می شوند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود زیرا در دوم گام در انقلاب باید مردم را از دست ما استفاده از سود و کنشگری رها کرد.

در این راستا و در جهت تسلط و احکام هر چه بیشتر، با هدف محوریت یافتن آراء متفکرانی که منظومه فکری آنها بر اساس مبانی قرآنی شکل گرفته و ضمن تسلط بر مبانی قرآنی نیز وجود دارد. به واقعیت و عینیت جامعه در آنها نگاه کنید.

طرح زندگی با آیات با هدف آشنایی عموم مردم با مفاهیم ابیات برگزیده و خبرگزاری مهر در مجموعه «زندگی با آیات» هر روز ابیات منتخب را به صورت دقیق صوتی، تصویری و مکتوب با نظر استاد ارائه می کند. محمدعلی انصاری: قرآن کریم این آیات را توضیح می دهد.

قسمت دوازدهم آیه 9 سوره صف آنجاست که خداوند می فرماید:او کسی است که رسولش را با هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان غالب کند، هر چند مشرکان آن را نپسندند. او کسی است که رسول خود را با هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان غالب کند، هر چند مشرکان از آن کراهت داشته باشند!.!”

در این آیه نکاتی وجود دارد که از آنها می توان موارد زیر را استخراج کرد:

در این آیه برای تأکید بیشتر به صراحت می فرماید: «او کسی است که رسول خود را با هدایت و دین حق فرستاد تا او را بر همه ادیان چیره سازد، هر چند مشرکان از او بیزاری داشته باشند». مشرکون) و در تعقیب اسلام، چه از نظر منطقی و چه از نظر پیشرفت عملی، بر سایر ادیان چیره شدند و دشمنان را شکست دادند. بخش هایی از بسیاری از جهان عقب نشینی کردند و جای خود را گرفتند و به حرکت خود ادامه می دهند. البته مرحله نهایی این پیشرفت به نظر ما با ظهور حضرت مهدی عج محقق خواهد شد و این آیات گواه آن ظهور بزرگ است.

*دشمن مدام به فکر خاموش کردن نور هدایت و نور خداست. آنها نور خدا را خواهند تاباند.

* قرآن نور الهی است. نور خدا بدرخشد.

* دین نور است، یعنی مایه علم و رشد و حرکت و گرما است. نور خدا

* نقشه ها و تصمیمات دشمنان برای رویارویی با حقیقت، تلاشی مذبوحانه و بی نتیجه است. نور خدا در دهان آنهاست.

* مهمترین ابزار دشمن برای مبارزه با اسلام، تبلیغ است. البته «با دهان» به پایان نمی رسد.

*اسلام دین کامل و جاودانه است. و خداوند در نور کامل است.

*هیچ نوع مخالفتی مانع اراده خدا نیست، نه شرک «و کراهت مشرکین»* «1» و نه کفر. و برای بغض کفار

* كفر و شرك به يك اندازه از گسترش اسلام ناراضي هستند. «وَ بَغْضُوا الْکَفَّارِ»، و از مشرکان بیزار باشید

رسولان به خواست خدا انتخاب می شوند، نه با انتخاب و خواست مردم. اوست که پیامبر را فرستاد

پیروزی اسلام به خاطر حقانیت آن است. الهدی و دین حق ظهور می کند

* آینده متعلق به اسلام است. در سراسر دین ظاهر خواهد شد.

*مکتب اسلام امید دارد. در سراسر دین ظاهر خواهد شد.

* تسلط و تسلط ارزش تام و دائمی دارد. در سراسر دین ظاهر خواهد شد.

*به استثنای اسلام همه ادیان تاریخ مصرف دارند و فقط اسلام مکتب جاودانه است. در سراسر دین ظاهر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.