افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

در استخدام Deion، به کلرادو برای انجام کارهایی که دیگر برنامه ها انجام نمی دهند، اعتبار بدهید

  • کد خبر : 2397
در استخدام Deion، به کلرادو برای انجام کارهایی که دیگر برنامه ها انجام نمی دهند، اعتبار بدهید

به نظر می رسد یک مربی مشهور بدون تجربه FBS یا علاقه واقعی به روش عادی انجام کارها چشم انداز ترسناکی برای برخی مدارس باشد. اما نه در کلرادو. اگر دیون سندرز موفق شودکلرادو، بسیاری از مدارس دیگر توضیحی برای انجام دادن دارند. آنها باید توضیح دهند که چرا مربی ای با رکورد 27-5 را […]


به نظر می رسد یک مربی مشهور بدون تجربه FBS یا علاقه واقعی به روش عادی انجام کارها چشم انداز ترسناکی برای برخی مدارس باشد. اما نه در کلرادو.

اگر دیون سندرز موفق شودکلرادو، بسیاری از مدارس دیگر توضیحی برای انجام دادن دارند. آنها باید توضیح دهند که چرا مربی ای با رکورد 27-5 را واگذار کردند که در 21 بازی از 22 بازی گذشته خود پیروز شده است و مسلماً بزرگترین کودتای استخدامی در تاریخ را انجام داده است. آن‌ها باید توضیح دهند که چرا نمی‌خواهند به طور خودکار نوردهی، جذابیت و شور و هیجان را افزایش دهند.

شاید کارساز نباشد—بعد از همه، او بدترین برنامه Power 5 را در کشور بر عهده می گیرد، که در 17 فصل گذشته یک فصل برنده داشته است. اما این یک قمار ارزشمند برای کارگردان ورزشی ریک جورج است، یک شکوفایی یا رکود. تاب خوردن با آسمان به سمت بالا. و با تسکین شدید تمام برنامه هایی که مدام دلایلی برای عدم استخدام سندرز پیدا می کردند، برجسته است.

اخطارها، سوالات، نگرانی‌ها و توجیه‌ها برای هفته‌ها در اطراف Coach Prime به‌عنوان نامزد مربیگری FBS انباشته شده‌اند. هر چه بیشتر او برنده شده استایالت جکسون، که در روز شنبه به 12-0 بهبود یافت و قهرمانی SWAC را در یک شکست به دست آورد، زمزمه های بیشتری در مورد اینکه چرا او در یک مدرسه بزرگتر استخدام می شود، بیشتر می شود.

سندرز در سال 2020 ریاست جکسون استیت را بر عهده گرفت.

باربارا گانت/کلاریون لجر/شبکه ​​USA TODAY

این کاملا یک مطالعه بوده است.

مدیریت کردنش سخته

دیوا

مربی سلبریتی ها

بدون تجربه FBS

  • در همین حال، هیو فریز در آبرن استخدام شد. آیا مدیریت او در می سی سی پی سخت بود؟ تنها در صورت غرق شدن در رسوایی های متعدد، یک مسئله مدیریتی است. اما اکنون او شانس دومی در کنفرانس جنوب شرق دریافت کرده است.
  • لین کیفین در می سی سی پی افزایش و افزایش حقوق دریافت کرد. آیا می توان کیفین را یک دیوا در نظر گرفت؟ تنها اگر درگیر شدن در یک جنگ توییتری با یک گزارشگر تلویزیون محلی در هفته بزرگترین بازی رقابتی او، نشانه ای از غرور غیرقابل کنترل باشد. اما لین Auburn را رد کرد و همچنان مورد تقاضا است.
  • ترنت دیلفر از دبیرستانی در نشویل در UAB استخدام شد و هرگز در هیچ سطح دیگری مربیگری نکرده بود. آیا می توان کوارتربک برنده Super Bowl و تحلیلگر قدیمی ESPN را یک مربی مشهور در نظر گرفت؟
  • بیف پوگی به عنوان مربی بعدی در شارلوت انتخاب شد که در حال ارتقاء به کنفرانس دو و میدانی آمریکا است. او یک مدیر سرمایه گذاری بود که در دو فصل گذشته به مربی دبیرستانی تبدیل شد و به موزه جیم هارباگ در میشیگان تبدیل شد.

تفاوت سندرز با آن مربیان چیست؟ چیزی در نگاه اول واضح است؟ اصلاً چیزی؟ هوم؟!

آنها از نوع موقعیت‌های استخدامی هستند که باعث می‌شود نامزدهای رنگین‌پوست سرشان را تکان دهند. مربیان سفیدپوست شانس دوم بیشتری دارند—آنها اغلب استخدام های غیر متعارف هستند و مطمئناً با سطح «خوب، اما» اشکالاتی که به سندرز کمک کرد وست را برای استراحت FBS Power 5 خود بیرون کند، مواجه نیستند.

سندرز، 55 ساله، مطمئناً اگر می خواست، می توانست آن مشاغل را در شارلوت یا UAB بیابد. اما SEC که در حال حاضر هیچ سرمربی سیاه‌پوستی در بین 14 عضو یا دو عضو آینده خود ندارد، هنوز علاقه‌ای جدی به مربی‌ای نشان نداده است که همه جای خود را تحت تأثیر قرار داده است. سندرز بومی فلوریدا است که به ایالت فلوریدا رفت، یک ستاره حرفه ای دو رشته ورزشی در آتلانتا با Braves و Falcons بود، بعداً یک ستاره فوتبال در تگزاس با کابوی ها، یک موفقیت فوری مربیگری در می سی سی پی با ایالت جکسون و یک نیروی جذب در سراسر جهان. جنوب. (عضو او با بازیکن ملی شماره 1 2022 تراویس هانتر خارج از جورجیا موجی از شوک را در سراسر ورزش ایجاد کرد.)

در حالت ایده‌آل، مدیران ورزشی و روسای دانشگاه‌ها مربیانی را می‌خواهند که بازیکنان تیمی کم هزینه باشند، اما واقعا خواستن برنده هستند تاریخ پر است از مربیانی با شخصیت‌های دشوار که به دلیل پیروزی در بازی‌ها تحمل شدند – حتی از آنها تجلیل شد.

به نظر می رسد یک مربی مشهور بدون تجربه FBS که می تواند یک دیوا باشد و مدیریت کردنش بدون علاقه واقعی به روش عادی انجام کارها دشوار است، که او نیز سیاه پوست است، برای برخی مدارس چشم انداز ترسناکی به نظر می رسد. شاید SEC و مدارس کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس به سندرز اجازه دهند که قدرت 5 خود را در کلرادو ثابت کند و سپس فکر کنند که می توانند بعد از چند سال وارد صحنه شوند.

اگر یک دلیل موجه برای نگرانی روسای دانشگاه ها در مورد سندرز وجود داشته باشد، آن ضمیمه کردن نام او است. آکادمی مقدماتی محکوم به فنا در متروپلکس دالاس-فورت ورث. این گروه از مدارس به دلیل مسائل آکادمیک، استخدام ورزشی، کلاهبرداری، دستفروشی نفوذ و سایر مشکلات تحت بررسی قرار گرفتند. اما کلرادو مطمئناً سندرز را برای اداره این مکان استخدام نمی کند، فقط مربی تیم فوتبال است.

با داغ شدن شایعات در مورد ورود سندرز به بولدر، هواداران کلرادو در یک بازی هوپ روز جمعه درخواست های خود را مطرح کردند.

ران چنوی / USA TODAY Sports

پس به بوفالوها اعتبار بدهید که جرأت می کنند به جایی بروند که دیگران نمی خواهند بروند. آیا سندرز یک تناسب طبیعی در کلرادو است؟ واقعا مهم است؟ او فوراً مورد توجه نیروهای استخدام شده برتر در ایالت قرار خواهد گرفت که بیشتر آنها از منطقه دنور در نزدیکی آن آمده اند. و او تقریباً مطمئناً بهترین بازیکنان موجود خود را از استیت جکسون خواهد آورد، که با بازیکن دو طرفه هانتر و پسر کوارتربک دیون، شیدور شروع می شود.

زمانی که کلرادو بهترین عملکرد خود را داشت، در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 90، نیروهایی را جذب کرد که بازی را تغییر دادند از مناطقی مانند لس آنجلس، هیوستون و نیواورلئان. سندرز از نظر تئوری می‌تواند آن نوع نفوذ ملی را تکرار کند. او مطمئناً از سال 2005، زمانی که آنها آخرین مربی موفق خود، گری بارنت را اخراج کردند، برنامه را به اتاق های نشیمن بیشتری وارد خواهد کرد.

کلرادو، مدرسه‌ای که با کمبود بودجه کلان مواجه است، به سندرز تعهد کامل می‌دهد. غرامت او باید بلافاصله یکی از بالاترین ها در Pac-12 باشد، با یک مجموعه حقوق کارکنان. شاید مهمتر از آن، مدرسه است تلاش برای بازسازی برخی از الزامات انتقال آن برای سهولت در آوردن بازیکنان از طریق پورتال نقل و انتقالات. اگر قطعه NIL/Colective نیز با هم جمع شود، کلرادو ارتقای گسترده‌ای را انجام خواهد داد که از فاجعه 1-11 در یک فصل رخ می‌دهد.

مانند هر مربی دیگری، هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. اگر وجود داشت، مدارس در کار اخراج مربیان هر چند سال یک بار نبودند. اما این یک ماجراجویی کاملاً ارزشمند برای کلرادو است.

و اگر کار کند، برای مدارسی که دلایلی برای عدم استخدام دیون سندرز پیدا کرده اند، سناریوی شرم آور خواهد بود.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • دلنجر: با پیشروی بنت، جورجیا برای پلی آف آماده شد
  • جانسون: TCU یک رویای شکست خورده است، اما امیدهای پلی آف زنده است
  • منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون
  • فورد:امیدهای پلی آف USC متوقف می شوند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.