افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

پایان پایان: تشویق ترکمنستان برای قهرمانی دلیل حذف ما از جام ملت ها بود! / استقلال به دلیل قهرمان نمی شود، اما پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 239555
پایان پایان: تشویق ترکمنستان برای قهرمانی دلیل حذف ما از جام ملت ها بود!  / استقلال به دلیل قهرمان نمی شود، اما پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن زمان که به حضور سرمربی جدید پرسپولیس امیدوار بودم به این دلیل بود که مطمئن بودم تغییرات جدید باعث پیشرفت پرسپولیس می شود. فای رآفت بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: در چند بازی اخیر انصافاً پرسپولیسی متفاوت از […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن زمان که به حضور سرمربی جدید پرسپولیس امیدوار بودم به این دلیل بود که مطمئن بودم تغییرات جدید باعث پیشرفت پرسپولیس می شود.

فای رآفت بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: در چند بازی اخیر انصافاً پرسپولیسی متفاوت از پرسپولیس در نیمه اول دیده ایم. از فصل است تیم بازی به بازی بهتر کار می کند و پروسه پاس بین بازیکنان همانطور که باید پیش می رود.

وی افزود: به جز دربی که پرسپولیس اسیر تاکتیک دفاعی استقلال شد، در سایر دیدارها توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به عنوان مثال با وجود دو گل دریافتی از تیم فولاد، تا این حد به حریف فشار آوردیم. تا جایی که چهار گل زدیم.» و چند گل هم نخوردیم. در آن مقطع زمانی که خوش بینانه درباره حضور سرمربی جدید پرسپولیس صحبت می کردم به این دلیل بود که مطمئن بودم تغییرات جدید باعث پیشرفت پرسپولیس می شود.

مهاجم پرسپولیس افزود: خوشبختانه با حضور اورونوف در محوطه رقیب وضعیت خط حمله این تیم بهتر شده و شاهد گلزنی افرادی مانند آل کثیر، مهدی ترابی یا حتی خود بازیکن ازبکستانی هستیم. پرسپولیس روز به روز پیشرفت می کند و مطمئنا بوی قهرمانی از چنین تیمی به مشام می رسد. مطمئنم اگر این روند را ادامه دهیم و مسابقات باقیمانده را جدی بگیریم، قطعاً می توانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

رفعت با اشاره به دیدارهای باقی مانده پرسپولیس تا پایان نیم فصل گفت: با نگاهی به رقبای باقی مانده تا پایان فصل، تنها تیم سپاهان می تواند مقابل تیم ما قرار بگیرد. اگر بتوانیم سپاهان را شکست دهیم قطعا می توانیم قهرمان شویم. مطمئنم در مسیر باقی مانده به استقلال، تجهیزاتی مثل تراکتورسازی می تواند مشکل ساز شود.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: با احتساب سبک بازی بسته استقلال، بعید نیست این تیم تا پایان فصل چند تساوی دیگر مثلا مقابل تراکتور داشته باشد اما این پرسپولیس فقط گل می زند و پیروز می شود. . بنابراین اگر استقلال 2 یا 3 بازی را به تساوی بکشاند در واقع 6 امتیاز از دست می دهد و پرسپولیس می تواند خود را در بالای جدول ببیند و جایگاه خود را تثبیت کند. فقط باید سپاهان را شکست دهیم.

این فوتبالیست سال های آخر کشورمان همچنین با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل ترکمنستان خاطرنشان کرد: تیم هایی مانند ترکمنستان با این همه ستاره اروپایی برای تیم فوتبال ما رقیب جدی محسوب نمی شوند و حتی ارزش بازی تدارکاتی را ندارند. . اگرچه انجام این مسابقات برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان تیم ملی خوب است، اما ای کاش در روزهایی مانند روز فیفا، مسابقات با تیم های مطرح دنیا را در تقویم تیم ملی قرار می دادیم تا در نهایت در روزهای حساسی مانند روز فیفا بازی کنیم. مرحله حذفی در جام ملت های آسیا نباید مقابل قطر دست بلند کنیم. تشویق تیم هایی مانند ترکمنستان برای برد دلیل حذف ما از جام ملت ها بود. در غیر این صورت قطر تیمی نبود که بتواند ایران را حذف کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)