افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

ادامه چالش مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران تا پایان نوروز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 239514
ادامه چالش مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران تا پایان نوروز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالرضا پازوکی جمعه شب در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران به مردم و مسافران مقیم خبر داد. در کشور. و گذراندن نوروز در استان تهران اعلام کرد: اساس برنامه کوچک سلام با این […]

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالرضا پازوکی جمعه شب در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران به مردم و مسافران مقیم خبر داد. در کشور. و گذراندن نوروز در استان تهران اعلام کرد: اساس برنامه کوچک سلام با این کار تمامی بیمارستان ها و بخش های بهداشت، غذا و داروی این دانشگاه در استان تهران آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز هستند. خوب آنها کامل هستند

پازوکی فعالیت داروخانه های زیر نظر این دانشگاه را همزمان با ایام نوروز برشمرد و افزود: با برنامه کوچک سلام در ایام نوروز شاهد ارائه خدمات در برخی از مراکز دندانپزشکی، مراکز پیشگیری از هاری، جراحی و سلامت جامع بوده ایم و تمامی کلینیک ها و کلینیک های ویژه در ایام تعطیلات سال نو می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به تداوم لجبازی و بازدید در صورت لزوم از امکانات پزشکی و خدمات بهداشتی استفاده کنید. افسردگی مددجویان و بیماران بر خدمات رسانی بهینه این مراکز تاکید کردند و گفتند: سلامتی مردم در ایام نوروز که ایام شادی است و حضور فعال پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، امنیت روانی جامعه را تضمین می کند. روستایی سلامت در ایام تعطیلات است و این اقدام با هدف جلب رضایت مردم بوده و تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در رابطه با پروژه‌های عمرانی در دست اجرا توسط وزارت بهداشت در استان تهران، ساخت بیمارستان «فیروزآبادی» و تجهیزات پزشکی این مرکز را برشمرد و اظهار داشت: بیمارستان شهدای هفتم تیر مرکز انکولوژی در جنوب تهران و بخش‌های بستری و سرپاییتشعشع انکولوژیدر سراسر کشور فعال است و بیشترین تعداد دستیار متخصص و مدرسین متخصص در این زمینه در این مرکز فعالیت می کنند.

پازوکی با تشریح جزئیات ارائه تجهیزات و خدمات قابل ارائه در این بیمارستان گفت: بهره مندی افسردگی افراد دستگاهمتر. آر. آه توبهره برداری از مرکز دندانپزشکی با سیستم رادیولوژی به روز و پیشرفته «EOS» مجهز به تعداد قابل توجهی یونیت جدید است که در دو فاز افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.